Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 16 august 2011

De ziua Sf . Maria

Pentru ca astazi a fost zi mare pentru crestini si pentru ca am reusit sa merg la Pitesti, la un tirg de produse hand-made, mi-am facut un cadou , platit de sot, ce-i drept :), o frumoasa iconita sfintita, cu rama din rasina, infatisind pe Maica Domnului si Pruncul. Desi doamna expozant avea icoane de diferite marimi, am preferat o icoana mai mica, sa o pot pune pe raft, in vitrina. Nu este ziua mea, nu ma cheama Maria, dar am simtit ca vreau aceasta iconita in casa. Imi este tare draga si sint convinsa ca ma va apara de ceva, pentru ca prea s-a lipit de sufletul meu.
O saptamina frumoasa sa aveti si Maica Domnului sa aiba grija de noi toti!

3 comentarii:

Silvia spunea...

Doamne ajuta!Amin!

Anonim spunea...

Buna din nou! :)
Si eu aceasta icoana acasa mare,pe perete ,am primit-o .Este icoana Maicii Domnului Ierusalimita,de altfel si mie imi este foarte draga.

CCristinaC spunea...

Camelia, pur si simplu am simtit ca trebuie sa cumpar aceasta icoana. Stie Dumnezeu de ce. :)