Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 29 iulie 2011

Legumele ajung conserve

Asa cum am fost educata, o gospodina nu e gospodina daca nu face conserve pentru iarna. Nu conteaza ca se maninca sau nu, gospodina trebuie sa faca provizii. Si cum eu ma cred o gospodina (nu m-as mai crede), mi-am pus sortul si mi-am petrecut mare parte din concediu, in bucatarie. Am pus la congelator morcovi rasi, dovlecei cubulete si rondele, fasole fideluta galbena si verde si citeva pungute cu legume pentru "tras la tigaie". La borcane am pus dulceata de piersici si castaveti, muuulti castraveti.
In saramura
si in otet
Aici sint doua poze cu cite doua borcane, in realitate borcanele cu castraveti in otet fiind mult mai multe. 
Si asta e doar inceputul... :)

2 comentarii:

Mariana spunea...

Spor la conservărit! :)

CCristinaC spunea...

Multumesc Mariana! Am terminat cu castravetii, ma apuc de rosii si vinete. :)