Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 23 ianuarie 2011

Inca e iarna

In ciuda temperaturilor ridicate din zilele trecute si a faptului ca au aparut florile de primavara, iarna ne arata ca luna ianuarie ii apartine.
Frumos e faptul ca sotul meu nu a crezut nici o clipa ca o sa se aseze atita zapada peste noapte. A avut o surpriza. Iata cum arata orasul Topoloveni, azi dimineata. Fotografiile sint facute de la nivelul locuintei mele si nu sint de cea mai buna calitate, dar reflecta realitatea.






3 comentarii:

Silvia spunea...

In ciuda faptului ca mie nu-mi place frigul, nu-mi place iarna... de data asta chiar mi-a placut cum au fost pomii impodobiti cu zapada, cum ningea, cum se vedea totul alb. Sa fie oare de la trecerea anilor (la varsta mea ma refer ;) )

CCristinaC spunea...

Poti sa te referi si la virsta mea, ca si pe mine m-a cuprins o melancolie de nedescris si un dor de copilarie... :)

IrinaBohemianDance spunea...

Wow!!

Arata incredibil!!Stai cumva in Suedia????

Imbratisari,,

Irina