Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 8 august 2010

Ardei umpluti

Incep aceasta postare prin a marturisi ca stiu aceasta reteta din copilarie. O faceam atunci doar vara, in perioada in care se coceau ardeii grasi. Acum nu mai depinde de anotimp si e un fel de mincare bine venit cind nu mai stii ce sa pregatesti pentru masa zilnica.
Am curatat ardeii grasi, i-am spalat si i-am asezat in cratita


Intr-o tigaie am calit doua cepe, doi morcovi cam 400g de carne tocata (amestec de vita cu porc), o cescuta de orez. Am pus sare, piper si cimbru dupa gust. La sfirsit am adaugat doua linguri de pasta de rosii.
Am umput ardeii cu amestecul de mai sus.

Am pus capacele de rosii si i-am pus la fiert.
Se servesc cu sau fara smintina. Din motive de sanatate nu am ingrosat sosul cu faina sau amidon, dar a iesit destul de bine.
PS. Se mai pune patrunjel tocat, dar am uitat cu desavirsire si asa am lasat ardeii, ca oricum aproape ca s-au terminat.

Niciun comentariu: