Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 19 decembrie 2019

Cutia BUZZBox

       Dacă mă urmăriți cu regularitate, v-ați dat seama că sunt înscrisă pe site-ul BUZZStore pentru a testa diverse produse. Dovada aici și aici (link). De curând administratorii site-ului au lansat o campanie cu ceva cutii cu produse. N-aș putea să le spun beautybox dar nici foodbox, pentru că este o combinație între cele două. Ei le-au numit BuzzBox și au lansat două modele dar și posibilitatea de a te abona și să primești trimestrial, cutia. Din curiozitate și ca încercare, nu am făcut abonament, dar am cumpărat cea mai ieftină cutie, la prețul de 29,99 lei. Transportul a fost gratuit. A durat ceva timp până a ajuns, dar iată ce am primit în cutie: 

          Un șampon uscat și o spumă de duș cu ulei de bumbac de la Dove, o cremă hidratantă pentru față cu aloe vera și o apă micelară cu extract de trandafir de la Plant Line, o cutie cu batoane proteice cu ciocolată de la Garlinea, o cutie cu napolitane Sarialis cu ciocolată albă, o cutie cu biscuiți digestivi cu smochine și prune Gerble, o cutie cu biscuiți cu musli și ovăz Gerble, un tichet cu 25% reducere la prima comanda pe site-ul nutrivita.ro și un ghid cu informații despre produsele primite. 
         Eu sunt foarte mulțumită de produsele pe care le-am primit, urmează să le folosesc și să vă zic ce și cum cu ele. 
          Voi ați cumpărat astfel de cutii? Cum vi s-au părut produsele? Lăsați mesaj în comentarii. 

Niciun comentariu: