Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 27 iunie 2018

FA ISLAND VIBES

          Am fost selectata de BUZZstore sa particip la campania de testare a produselor Fa Island Vibes oferite de Schwarzkopf si am primit gelul de dus si deodorantul Fiji Dream. Printre reguli exista si scrierea unui articol pe blogul personal, articol care sa mentioneze parerea mea despre aceste produse. Recunosc ca am asteptat ceva vreme pana am scris, intrucat am vrut sa testez produsele mai mult timp, pentru a-mi face o parere clara despre ele. Acum pot sa spun ca, si daca nu era regula, tot as fi scris despre gelul de dus si deodorantul Fiji Dream. Merita. 
             Primul impact, e cel cu ambalajele produselor. Colorate vesel, ies in frumos evidenta. 

          Al doilea impact, e mirosul. Divin. Recunosc ca am vazut ca produsele contin extract de pepene verde si ylang ylang si m-am gandit ca au mirosul de dulce gretos. Total gresit. Mirosul este extraodinar, de fructe proaspete.

          Deodorantul este, inainte de toate un antiperspirant care nu lasa pete si nu contine alcool iar mirosul se simte cateva ore bune, fara a fi nevoie de reimprospatare si nici de folosirea unui alt parfum. Producatorii spun ca antiperspirantul ofera o protectie de pana la 48 de ore. Sunt curioasa daca poate cineva sa incerce asta, cu 30 de grade afara. Eu... nu 😅
            Gelul de dus nu se lasa mai prejos si te imbie la dusuri prelungite cu mirosul divin, dar si cu modul de a curata pielea, lasand-o placuta la atingere insa fara a fi alunecoasa. Pentru mine, un plus este faptul ca spala antiperspirantul fara a mai fi nevoie de sapun solid... De asemenea, spuma e consistenta si existenta pe toata durata spalarii, ceea ce pentru mine e un mare plus.
             Recunosc ca as cumpara produsele, date fiind preturile pe care le au, dar de asemenea, recunosc ca sunt tentata sa incerc si celelalte arome din gama FA ISLAND VIBES.








Niciun comentariu: