Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 23 decembrie 2019

Calendar advent (4) -săptămâna 16 - 24 decembrie 2019

      Bine ați revenit la calendar advent 4, respectiv pentru săptămâna 16-24 decembrie. Continuăm prezentarea produselor din calendarul personal și a ceaiurilor bio de la DM
        Astfel, pentru luni, 16 decembrie, avem o pensulă pentru pudră, tot de la Oriflame și ceaiul verde cu ghimbir, mentă creață și lămâie.

          Marți, 17 decembrie 2019 am ”scos” din calendarul personal un tuș-stilou negru, pentru pleoape ” The One” de la Oriflame, alături de ceaiul de la DM cu mușețel, chimen dulce, portocală, lemongrass, coji de măceșe și cicoare.

          Pentru miercuri, 18 decembrie avem un spumant de baie reconfortant de la Avon -Goodnight Sweetheart cu bergamotă și lemn de santal, alături de ceaiul DM cu mentă, măceșe, mușețel și căpșuni. 
          Joi, 19 decembrie avem în calendarul personal o altă pensulă (ultima) de la Oriflame -pensula fiind pentru corector sau anticearcan- iar de la DM am primit ceaiul cu măr sălbatic, hibiscus alb și roșu, lămâie, lemongras, cicoare și coji de măceșe.

          Ziua de vineri, 20 decembrie, a adus cu ea un șampon cremă  tratament antimătreță Sanoderm (promit articol separat despre el) și ceaiul DM bio cu iasomie și ceai verde.
          Sâmbătă, 21 decembrie, scoatem la lumină noua mea loțiune de corp Hydro Boost de la Neutrogena și ceaiul cu scorțișoară, coji de cacao, ghimbir, cicoare, cardamon, cuișoare și ardei negru.
          Duminică, 22 decembrie  avem un set de cinci perechi de cercei de la Avon (că doar avem nevoie și de bijuuri în viața asta) și ceaiul DM bio cu anason și semințe de fenicul.
          Pentru că și deoarece în zilele de 23 și 24 decembrie voi avea multe alte treburi de făcut și risc să uit să vă prezint calendarul, mi-am permis sa desfac și să pozez produsele astăzi. Astfel:
          Pentru luni, 23 decembrie am avea în calendarul personal un tuș lichid pentru pleoape Giordani Gold de la Oriflame (da, știu, mult tuș, dar sunt consumatoare) și aș avea de băut ceaiul DM cu mușețel, salvie, lavandă și hamei. 
         Și, în sfârșit, pentru ziua de 24 decembrie am pregătit o apă de parfum Giordani Gold Essenza Sensuale, de la Oriflame, alături de ceaiul DM bio cu măr sălbatic, scorțișoară, hibiscus, ghimbir, cuișoare, cardamon, cicoare și coajă de portocală.
          Acestea fiind zise am ajuns la finalul calendarului advent alcătuit după mofturile și nevoile personale dar și la finalul calendarului cu ceaiuri de la DM bio. Eu m-am bucurat de fiecare produs în parte, cât și de experiența descoperirii de noi ceaiuri.
           Aveți link pentru calendar 1, calendar 2 și calendar 3
           Dacă v-a plăcut ideea, dacă v-au plăcut produsele și dacă v-am dat idei pentru anul viitor, lăsați mesaj în comentarii.

Un comentariu:

@irina_sweet_home spunea...

e super calendarul asta cu ceai!anul asta n-am mai gasit, poate o sa am noroc la anul