Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Sambata relaxata :)

          Fire, croseta, ceai, seriale = relaxare. :)
        Profit de inca doua zile linistite. De luni nu mai am scapare, voi incepe si eu serviciul. Ma gandesc cu groaza la stresul si agitatia care ma bombardeaza in fiecare zi la actualul loc de munca. Imi este dor de vechiul meu job, unde, chiar daca aveam mai multe responsabilitati, macar eram lasata sa le indeplinesc linistita. Sper sa rezolv situatia asta, in curand. Pentru ca nu pot schimba oamenii, pot schimba locul :) Pana atunci, sa profit de liniste, zic...

         „Invinge durerea, razi cat se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte...”                   William Shakespeare
          Am gasit acest citat, ieri. Nu contenesc sa-i dau dreptate domnului Shakespeare. Stia el ce spune :)

3 comentarii:

anca spunea...

Cam asa este si sambata mea:)

Stanuta spunea...

Adevar a grait batranul Will...Ce frumoase sunt zilele acestea de relaxare, nu? sunt in aceeasi situatie, de luni reincep munca si...mi-e sa nu pic in depresie! As fi dormitat toata iarna pe calorifer!:)

CCristinaC spunea...

Anca punem de un club al iubitoarelor de sambete relaxate :)))
Stanuta, incearca sa nu pici in depresie. E cumplit. E mai grea prima zi, dar ne intram noi in ritm :)