Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 7 ianuarie 2016

Bijuteria de joi

          Pentru ca tot aveam initiata ideea de "bijuteria de joi", profit si va arat azi ce am mesterit ieri. Cum spuneam, nu am putut sa stau degeaba. M-am invartit printre fire, le-am facut inventarul, le-am asezat, am numarat margele si nasturi, le-am aranjat si pe ele, dar atat. Nu am rezistat si m-am jucat cu ceva perle mallorca si ametist. La inceput am fost reticenta in a le alatura unui lantisor si unor accesorii de culoarea bronzului, dar ma bucur ca am indraznit. Imi plac combinatiile neconventionale.


          Bijuteriile nu au dimensiuni mari, dar nici minuscule. Sunt atat cat sa atraga privirile dar sa  nu streseze privitorul. :) Daca vreti sa le purtati, sunt la vanzare aici si aici 

2 comentarii:

Ana spunea...

Este foarte frumoasa bijuteria.
Pe mine ma enevreaza ca , in afara de aur , tot ce pun pe argint la gat , se innegreste :((((

CCristinaC spunea...

Si eu am aceeasi problema. :)) Chiar si argintul il innegresc, dupa o perioada. In schimb imi pun de culoarea bronzului, ca cele prezentate sau montate pe snur/panglica. :)