Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 10 ianuarie 2016

Duminica cu ochelari

          Desi sunt mioapa de pe la  10 ani, am avut norocul sa nu imi creasca dioptria cu viteza. Mi-a crescut, in schimb, dorinta de a avea mai multe perechi de ochelari, chiar daca au toti aceleasi dioptrii. Pe langa ochelarii obisnuiti, mai am si doua perechi de ochelari de soare, cu dioptrii. Cele care purtati ochelari, nu va feriti sa incercati si ochelarii de soare. Nu sunt atat de scumpi, daca mergeti la un cabinet fara prea multe fitze si daca nu aveti o dioptrie foarte mare. Cu cat e mai mare dioptria, cu atat sunt mai scumpi ochelarii, pentru ca trebuiesc lentilele subtiate bine si presupune munca mai multa.
          Asadar, daca din anii trecuti aveam o pereche cu rame negre si lentile heliomate + o pereche cu rame roz si lentile roz + ochelari de soare, maro
           in 2015 am adaugat colectiei, unii cu rame auriu sters si brate imitatie de fildes + unii de soare, negrii.
          Urmeaza sa pun la colectie si unii mov.  Inca nu am gasit rama potrivita. :) Voi v-ati oprit la o singura pereche sau faceti ca mine? Dar ochelari de soare cu dioptrii ati incercat?

9 comentarii:

Stanuta spunea...

Uite ca-ti multumesc pentru postarea aceasta! Eu nu stiam ca-mi pot face ochelari de soare cu dioptrii...Foarte frumoasa colectia ta si-ti voi urma exemplul!

cristina spunea...

Iti sta foarte bine cu ochelarii de soare.

CCristinaC spunea...

Stanuta, incearca ochelarii de soare cu dioptrii. Ai sa vezi cat de faini sunt. :)
Crisitna, multumesc frumos!

Irina A. spunea...

Mi-ai reamintit că port în geantă rețeta de schimbat ochelarii de multe luni, dar nu m-am putut hotărî în privința formei ramei. Postarea ta este un impuls în direcția asta. Și voi lua în calcul și ochelarii de soare cu dioptrii.
O zi frumoasă!

CCristinaC spunea...

Irina, daca ai reteta de mai multe luni, te sfatuiesc sa repeti controlul. E posibil sa nu mai fie valabila. Vezi ca exista cabinete unde, cel care iti face ochelarii, iti poate face si un control de rutina. :) Si da, ia in calcul ochelarii de soare cu dioptrii. Sunt o adevarata minune :)

Ana spunea...

Eu am o pereche acasa si o pereche la job. Dar nu am asa,pentru ca eu nu am purtat mereu ochelari de vedere.Insa in februarie voi merge sa imi fac ochelari noi , ca chiar nu mai vad. Sa stii ca ma gandesc serios ca , daca o sa trebuiasca sa imi fac si permanenti , ma tenteaza sa ii fac cu tenta verde , ca sunt cei mai buni la sofat!

CCristinaC spunea...

Nu imi da idei cu verdele, Ana! Am o prietena care se ocupa de ochelarii mei si oricum am innebunit-o cu mov. Daca ii mai zic si de verde, ma bate :))))

elly spunea...

Pentru mine esti o adevarata sursa de inspiratie si am invatat foarte multe de la tine! Iti multumesc pentru aceasta postare!

Anonim spunea...

Ochelarii de soare cu dioptrii nu sunt indicati deoarece prin marimea si forma ramelor nu se poate respecta distanta focala si chiar daca nu-ti dai seama ochiul are de suferit pentru ca vederea nu se realizeaza corect - acesta este raspunsul pe care l-am primit eu de la un tehnician optician atunci cind i-am spus ca vreau sa-mi monteze lentilele cu dioptrii in rame de soare.