Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 17 aprilie 2011

Ne pregatim pentru Pasti

Au trecut zilele cu atita graba, incit m-am trezit, aproape fara sa-mi dau seama, la inceputul ultimei saptamini din Postul Mare. De acum, eu voi simti din ce in ce mai tare apropierea Sfintelor Sarbatori de Pasti. Am intrat deja in febra pregatirilor si am facut curatenie in casa. E aiurea spus ca am facut curatenie, caci trei persoane mature nu pot face prea multa mizerie, si, oricum sint "Madam Scama" si nu sint sanse sa fie lucruri lasate aiurea.

Sa revenim. Am facut curatenie si am primenit casa cu decoratiuni pentru Pasti. Mai intii pomisorul meu cu flori, are acum si oua in ramuri. :)


Am curbat ramuri de rachita pe care am lipit floricele din fetru (din care am si daruit unor prietene dragi)



Nu sint atit de aratoase ca cele din comert, dar sint ale mele.


Am scos si servetelele cu motive pascale.

Am cumparat iepurasi si oua din ciocolata

Mai am citeva obiecte crosetate, dar vi le arat zilele urmatoare. :)


Sa aveti spor la pregatirile pentru Sfintele Pasti!

Niciun comentariu: