Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 17 aprilie 2011

Tag: Versatile Blogger Award

Am primit acest Tag de la Magda http://magdahobbyarts.blogspot.com/. Multumesc frumos Magda!

Regulile sunt (le preiau in limba engleza asa cum le-am primit) :

1.Thank the person who gave you the awardand link back to them in your post.

2.Tell us 7 things about yourself.

3.Award 15 recently discovered new bloggers.

4.Contact these bloggers and let them know they've received the award.

Despre mine:

* sint o fire vesela

* sint optimista

* visez sa ma mut la curte

* am o pisica pe care o cheama Pitzi * imi plac florile

* imi place sa fiu doamna casei mele si o buna gospodina

* sint patrioata

Tagged blogs: toti cei care trec pragul blogului meu si vor sa preia acest tag. :)

Niciun comentariu: