Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 18 aprilie 2011

Oua imbracate

Nu ma pricep deloc sa incondeiez oua. Stiu ca nu e usor si e drept ca nici nu mi-am dat silinta sa invat. In schimb am invatat sa crosetez hainute oualelor din plastic, folosite la decorarea caminului meu si al altor persoane dragi mie. :)

3 comentarii:

Silvia spunea...

sa ai grija sa nu le spargi cand le dezbraci

CCristinaC spunea...

Nu le mai dezbrac :)

corina spunea...

Cristina munca pe care ai facut-o este frumoasa.
Ce mi-ar place si mie sa cunosc arta incondeiatului de oua....
Nu am avut ocazia sa vad dar nici nu stiu daca as avea vreodata...
Dar cred ca mi-ar place mult sa o cunosc!:)