Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 29 martie 2021

HERSTORY Love Inspires

         Nu am fost niciodată o fină cunoscătoare a parfumurilor, a notelor lor, a aromelor sau a mai știu eu ce calități ar putea avea un parfum.  Am știut, totuși, foarte clar, dacă îmi place sau nu un parfum. Stomacul meu e cel care dă verdictul. Dacă am mirosit parfumul și stomacul meu se strânge, e clar, nu e pentru mine. Prin urmare, am priceput că parfumurile dulci nu sunt pentru mine. Există chiar o întâmplare reală în care, din cauza unui parfum dulce al unui vizitator la serviciu, colega mea și cu mine am stat ceva timp in jumătatea bătăturii, la fermă... 😂 

        Când echipa BUZZStore m-a selectat să încerc noua apă de parfum HERSTORY Love Inspires de la Avon, am avut o oarecare reținere legată de notele care compun aroma acestui parfum, respectiv iasomie, iris si praline. Recunosc că am fost tentată să renunț, însă m-a atras descrierea producătorului ” O aromă feminină, unică, cu note de iasomie, iris si praline, care îți insuflă senzualitate, putere și încredere in fiecare zi” În mintea mea, o femeie puternică este o femeie senzuală. Ea poartă rochie, bijuterii fine, pantofi cu toc și parfumul cu care se simte bine. Astfel am ajuns să testez apa de parfum HERSTORY Love Inspires de la Avon și bine am făcut. Notele dulci sunt dulci, dar cumva, suave și plăcute. Dau o stare de bine și clar, ridică moralul. Cel puțin mie, care am folosit parfumul în zilele de primăvară din care nu mai pleca iarna :))) Îmi închipuiam că alung norii cu parfum :)

        Din punct de vedere al persistenței mirosului, nu prea sunt în măsură să zic mare lucru. Mirosul persistă cam patru ore aplicat pe piele, cam tot atât cât persistă orice parfum pe mine. Probabil sunt eu greșită din fabricație :))) 

        Prin urmare, chiar daca nu am fost fan parfumuri dulci, apa de parfum HERSTORY Love Inspires de la Avon mi-a demonstrat că dulcele poate fi plăcut și că este cazul să mai încercăm și ceva nou, din când in când. Deși e nou intrat, acest parfum va rămâne în colecția mea. 

        Un alt lucru care mi-a plăcut la acest parfum, este faptul că producătorul l-a creat alăturând trei arome îndrăznețe, gândindu-se la femeile pe care viața le-a învățat că iubirea de sine nu înseamnă egoism, ci este o forță care schimbă povești și vieți.

    

    De asemenea, fiecare apa de parfum Herstory Love Inspires comandată, include o donație de un leu, către proiectul ”Cancel Cancer”. 

        Voi ce ziceți? Ați încercat sau sunteți tentate să încercați apa de parfum HERSTORY Love Inspires de la Avon ?

Niciun comentariu: