Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 12 decembrie 2019

Crema de față cu ulei de canabis

       Dacă v-ați dat seama din titlu, da, vin și confirm că acest articol este o recomandare a unei creme de față. Și nu una oarecare, ci una cu canabis. 
          Știm bine că nu orice cremă este pentru oricine și că tenul este diferit de la o persoană la alta. Știm, de asemena, că nu prețul dă calitatea unei creme, și din nou, vă sfătuiesc ca, indiferent de prețul unei creme, dacă aveți posibilitatea, folosiți mai întâi mostrele. A se vedea experiența mea cu crema din noua gamă Avon-Distillery.
          De curând, am primit de la o prietenă dragă, patru mostre din crema hidratantă cu ulei de canabis -Olivolio. La rândul ei, avea ceva mostre de la un reprezentant și le-a împărțit cu mine. Am fost foarte mulțumită. Producătorul grec spune că hidratarea durează 24 de ore și da, pot confirma acest fapt. Am aplicat-o doar seara și timp de patru zile nu am mai folosit o alta cremă. Într-adevăr, și pe timpul zilei mi-am simțit fața hidratată, luminoasă și catifelată. Nu mi-a produs mâncărime, usturime, roșeață sau vreun fel de iritație. 

          Tot producătorul zice că este pentru toate tipurile de ten, că pe lângă hidratarea în profunzime acționează împotriva radicalilor liberi. De asemenea, nu are parabeni, are 91% ingrediente de origine animală, conține 100% ulei de canabis organic, care este cea mai bogată resursă naturală de omega 3,6,9 acizi grași, vitamine și antioxidanti și nu este testată pe animale. 
          Singurul neajuns mi s-a părut mirosul. Părea a iarbă tăiată de câteva zile. Bine că nu era foarte puternic și se estompa repede. Prețul nu este unul mic, dar nici unul care să facă gaură în buget. 
          Mai multe detalii găsiți pe site-ul greek-shop sau pe pagina lor de facebook 
           Acest articol nu este un articol sponsorizat.
          Dacă și voi ați testat astfel de produse, lasați mesaj în comentarii. 

Niciun comentariu: