Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 23 octombrie 2019

Distillery - noua gamă Avon (experiența mea)

          În urmă cu ceva ani, când nu înțelesesem că nu orice cremă e bună pentru tenul meu, am cumpărat câteva creme destul de scumpe. Toate îmi scoteau tot felul de chestii pe față. Nu intru în detalii. Bineînțeles că le-am cadorisit pe prietenele mele cu cremele, ofticată fiind de faptul că nu găsesc o cremă pentru mine. Am început de la cele scumpe (pe care mi le puteam permite) în jos, spre cele ieftine. Într-un final, am găsit câteva dar, am învățat sa folosesc întâi mostre. Bravo mie!! :)) Așa am reușit să salvez banii de la dus pe apa sâmbetei. 
          De curând am aflat și eu despre noua gamă Distillery de la Avon. Lansare mare pe la Londra, abia așteptam să ajungă și la noi, muritoarele de rând. Dacă e sa-i citez pe cei de Avon -”Produse inovatoare cu ingrediente bazate pe uleiuri naturale și uleiuri minerale: detoxifică și reîntineresc pielea, redându-i vitalitatea. Colecția îți oferă un ritual complet care ține cont de mediu, pentru o îngrijire echilibrată a pielii. ” 
          Ce credeți că am făcut? Păi am reușit să pun mâna pe două mostre. Una cu cremă de noapte și una cu ulei pentru regenerare. 


          Deși se pare că uleiul se folosește înaintea cremei, am vrut să le folosesc separat, tocmai pentru că nu îmi pot încărca tenul.
         Astfel: - crema de noapte e de fapt un gel inodor și incolor. Seamănă foarte tare cu un gel de duș, fără miros, fără culoare și fără să facă spumă. Asta mai lipsea :)))  Am întins crema cu greu pe față și gât, pentru că avea tendința să alunece, dată fiind consistența. După ce am terminat, am avut impresia ca degetele mele au tendința să se lipească între ele. Crema nu s-a absorbit repede, chiar dacă am încercat să îmi mai masez fața câteva minute, așa că am fost nevoită să mă pun la somn, cu crema înșirată pe tenul meu. O bună perioadă de timp a trebuit să dorm pe spate pentru că nu puteam risca să mă lipesc de fața de pernă. În plus, aveam impresia că am adormit cu masca exfoliantă pe față. Așa se simțea.  
          Uleiul regenerant a fost altă distracție. L-am aplicat imediat ce am terminat cu rutina din baie, dimineața. Nu l-a acceptat tenul meu deloc. Abia dacă a absorbit ceva. La o oră și 15 minute de la aplicare, am fost nevoită să tamponez cu șervețele fața, să mă pot machia. Luceam de parcă eram luna plină :))) Pe mâini, a trebuit să mă spăl de două ori, pentru că nu suport starea de mâini uleioase și ăsta nu se mai spăla. Nu pot spune că se vede ceva după o folosire, dar nu am făcut alergie la nici unul dintre produse.  Asta e un lucru bun, dar nu le voi cumpăra. Nu îmi place cum le simt pe față. 
          A nu se înțelege că fac antireclamă. Eu povestesc doar  experiența mea cu două produse din gama sus menționată. Faptul că mie nu mi se potrivesc, nu înseamnă că nici vouă nu vi se potrivesc. De asemenea, nu înseamnă că nu voi încerca să obțin (cu greu, ce-i drept) mostre din crema de zi și demachiant. Este posibil să nu mi se potrivească nici crema de zi, dar demachiantul să fie extraordinar. 
          Deocamdată, eu rămân la produsele mele care nu sunt chiar atât de vegane, dar suntem prietene de mult timp. :))) 
          Voi ați încercat ceva din noua gamă? Cum vi se pare?  :)

Niciun comentariu: