Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 6 noiembrie 2019

Mâncarea din săptămâna 28 octombrie - 3 noiembrie

          Târâș, grăpiș, încerc să fac articolul cu haleală, nu de alta, dar poate vă mai dau și vouă o idee, pentru că și mie îmi e bine când îmi dau alții idei despre ce să mai mănânc.
Așadar
Luni - mic dejun - doua felii de pâine prăjită cu cremă de brânză și o roșie
        - prânz  - legume la tigaie (ardei roșu și galben + dovlecei + ceapă tăiată mare), două ouă fierte și măr
        -gustare - baton de cereale fără zahăr
       - cina - legume la tigaie  cu o salată de ardei copt. Nu m-a găsit vrednicia să coc ardeii. I-am cumpărat gata copți și am făcut un dresing din usturoi, putin ulei și oțet de vișine.



Marți - mic dejun - o felie de pâine prăjită cu pastă vegetală și jumătate de borcan cu iaurt ”Lăptăria cu caimac”
        - prânz  - spanac sotat cu usturoi, orez brun, piept de pui și măr
        -gustare - rondea de orez cu ciocolată
       - cina - ciorbă de pui
        Mor dacă nu vă spun faza cu orezul. Am luat orez brun integral de la Panzani (pana mea), d-ăla la săculeți. Nu am mai luat până acum. Eu știam orezul alb de la Scotti și basta. Nu îmi trebuia altul că e prea complicat pentru mine. Ei... și acum am pus apa la fiert, un praf de sare că nu mai e voie nici d-asta și am pus săculețul la fiert. Bine, numai săculeț nu e punga aia de plastic, dar asta e altă poveste. Și stau eu 10 minute să fiarbă orezul, că așa scrie pe cutie. După ce l-am scos și l-am pus într-un castron, am gustat mândră de mine. Cum am gustat, așa am scuipat. Avea ăla un gust de nici rațele bunică-mii nu l-ar fi mâncat. L-am pus într-o crăticioară, a mai fiert puțin, i-am pus un bob mic de unt, ceva piper și niște leuștean uscat ca sa-l pot mânca și eu. Din două... una - ori eu sunt prea de la țară și nu mă pricep la finețuri, ori ăia de mănâncă orezul așa, fiert/nefiert pur și simplu nu știu ce e mâncarea cu gust. :)))  

Miercuri- mic dejun - jumătate de borcan cu iaurt(rămas de marți) în care am amestecat fulgi simpli de porumb
        - prânz  -  salată din ardei, castravete, roșie, măsline kalamta și brânză de oaie și capră +  măr
        -gustare -  baton de cereale fără zahăr
       - cina - ciorbă de pui + un fir ceapă verde


Joi -  mic dejun - doua felii de pâine prăjită cu pastă vegetală + roșie
      -prânz  - castravete, roșie, brânză, măsline negre și două oua fierte. Cele două felii de jambon, din poză, nu le-am mâncat pentru că sunt sărate ca naiba, iar mie numai sare îmi mai trebuie.
      - gustare - nimic- am uitat :)
      -cina - ciorbă de pui și un ardei cu cremă de brânză.


Vineri-  mic dejun - doua felii de pâine prăjită cu cremă de brânză
      -prânz  - file de cod fiert la abur + salată din baby spanac cu castravete și roșie.
      - gustare - doi biscuiți simpli + măr
      -cina - un baton energizant mâncat în pauza piesei de teatru


Sâmbătă - mic dejun - un ardei cu cremă de brânză
               -prânz - ciorbă de pui + doi castraveți ronțăiți (Eram în plin proces de curățenie a casei și nu avem chef să îmi pregătesc ceva)
               -gustare -doua rondele de orez cu ciocolată
               -cina  - omletă și salată din baby spanac cu castravete și roșie.

           Recunosc că până acum nu am mai mâncat salată de spanac dar îmi place.
Duminică- mic dejun - am sarit peste, pentru că m-am trezit târziu
               -prânz - fish fingers la cuptor si legume la tigaie (ceapă, ardei, brocoli și morcovi baby din conservă)
               -gustare -iaurt
               -cina  - fish fingers cu legume.
          Acestea fiind zise și ca să nu aveți dubii, am o stare de foame continuă, dar sper să mă obișnuiesc sau sa-mi treacă. :))) E drept că, urmare a acestui mod de a mânca, am micșorat nivelul ”glicemiilor” așa că voi continua, chiar dacă uneori pare că am un porc nemâncat în stomac. Am fost zilele astea pe la ceva medici să mă caut și pe la alte organe și când a început stomacul să ”grohăie” am spus că-i normal, e starea mea actuală. Să nu se sperie :)))
          Hai să aveți poftă bună și sănătate din plin!

Niciun comentariu: