Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 2 noiembrie 2019

Cumparaturi DM +teatru :)

          V-am zis ca am fost iar la DM? Nu v-am zis că nu am avut când. Vineri m-am învrednicit să ajung și eu la teatru. Măcar o data pe lună. Am plecat devreme (relativ) de acasă pentru că nah... trafic, loc de parcare... dar am ajuns astfel încât am avut timp și de o tură la DM. Magazinul e în zona teatrului. :)
           Iaca recolta (scuzați pozele alandala. Nu ma pricep deloc) :
 


          Lac de unghii Essence (sa am de unde alege, pentru că eu încă îmi fac unghiile în stil clasic) -7,99 lei/buc, pasta de dinți Pearl Drops - 9,99lei, masca șervețel Elmiplant -9,99 lei, creion nazal - 2,99lei, masca de păr Balea - 13,99 lei, dischete demachiante Balea - 4,99lei, apă pentru fierul de călcat - 5,19lei, fixativ Balea -9,99lei, benzi depilatoare Farmec (le tai bucăți și le folosesc pentru față) - 7,99 lei, odorizant auto -9,99lei, ser pentru față Elmiplant -24,99 lei, cremă de mâini Elmiplant - 7,39 lei și un burete de față Konjac Ebelin - 15,99 lei.
           Concluzia...nu mă lăsați cu cardul la DM :)))
       Legat de piesa de teatru - Familia Addams -  un musical cu actorii Teatrului Excelsior (participant la Festivalul Internațional al Teatrului de Studio și de Forme Noi).  Cuvintele sunt puține pentru a descrie cât de minunată e piesa, câtă muncă însemnă punerea ei în scenă, câtă atenție la detalii și cât de bine m-am simțit. Mi-ar fi părut rău să nu merg și, deși a fost pe 1 noiembrie, o bifez ca piesa de teatru pentru octombrie. În noiembrie voi merge la alta. Pun mai jos ceva imagini cu îndemnul de a merge la teatru. Prețurile nu sunt mari deloc și vă asigur că nu veți da de ghiolbanii pe care îi mai întâlnim la cinema. 



Niciun comentariu: