Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 15 octombrie 2018

Impresii de dupa "maraton"

          Dupa cum spuneam in articolul anterior, sambata a fost zi de maraton in bucatarie. Recunosc ca nu m-am trezit chiar cu cocosii (m-am trezit cu gainile :p) dar am reusit sa fac tot ce mi-am propus, in timpul pe cere mi l-am alocat. Dupa cum spune mama, nu trec eu prea des la aragaz, dar si cand ma apuc, il exploatez la maxim. :)))
            Daca intr-o sambata obisnuita imi incep ziua cu un ness cu lapte, baut in balcon, in compania unei carti, de data aceasta, am baut "energizantul" printre oale si legume. Am  curatat, spalat, tocat, ras, fiert, prajit (stiti si voi cum se face) transpirat (ca fuse cald) ca sa scot la capat o oala de supa de pui cu taitei, un piure de spanac, la care sa "asortam" oua prajite, niscai orez cu pipote si inimi de pui, vreo trei cutii de fish fingers (luate din Lidl) si ceva macrou dat prin malai si prajit sarguincios pe ambele parti, asezonat cu sos de usturoi (facut in casa) si o mamaliga vartoasa, ca la munte.
            In caz ca ati gandit ceva de genul "aoleu cate mai mananca astia", va aduc la cunostinta faptul ca mare parte din mancare (inclusiv cele trei cutii de fish fingers), a luat drumul Europei, pe acolo pe unde umbla domnul meu, care, mai trebuie sa si manance.
            Dupa ce am terminat toate cele, am reusit sa ajung si la o prietena de-a mamei, care sta la curte si de la care am cumparat ceapa, ceva mai multa, ca deh, vine iarna (asta in caz ca nu stiati) si am primit si o sacosa de mere. Saru' mana, tanti Mariana! (Nu ca mi-ar citi blogul... dar nu se stie...)
            Intr-un final am reusit sa ma ocup si de mine, de ceea ce inseamna scos miros de bucatarie din piele, par, nari si inlocuit cu miros frumos de gel de dus si crema de corp. Mai greu a fost sa scot mirosul de peste din bucatarie, pentru ca lumanarile mele parfumate pareau fara parfum. Am reusit cu fumul a vreo doua betisoare cu aroma de scortisoara si vanilie.
            Duminica, alta zi, alta agitatie ca deh, sa nu stric minunatie de weekend cu ceva liniste si relaxare. Mi-am luat consortul (ca doar n-a venit la statiune, sa se hodine) si l-am carat prin Auchan (ca se terminasera toate cele prin casa) si la DM , adicatele Drogerie Markt, ca prea am vazut ca e laudat. Insa despre cum si ce am luat de la DM, urmeaza sa scriu un articol separat sau cum se poarta acum, voi face un "haul DM" :)))
            Pana atunci, sa auzim de bine !


2 comentarii:

Laura spunea...

Ai gatit ceva, nu te-ai incurcat!

CCristinaC spunea...

Prefer sa gatesc si sa-i pun omului in traista mancare facuta de mine, in loc sa stiu ca mananca toate prostiile de prin benzinarii...