Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 2 noiembrie 2014

Dilema de duminica :)

          Joi vor aduce la Lidl masina de paine marca SilverCrest. Noi am tot cochetat cu ideea de a cumpara o masina de facut paine, tinind cont ca nici un sortiment din comert nu ne satisface gustul. Oameni mofturosi, ce sa zic? In ultimul an am tot luat paine cu faina integrala si seminte, de la Sano Vita, insa au inceput sa-i schimbe compozitia. I-au pus sau scos ceva, ca nu mai e aceeasi paine. Daca ar fi dupa mine, nu as cumpara paine decat pentru momentul rar, cand vreau sa ung o felie cu unt. Sotul, in schimb, ar fi in stare sa manance orice cu paine, asa ca as prefera sa avem pe masa o paine sanatoasa. :) 
          Asadar, intreb si eu: merita o investitie in masina de facut paine? Si daca da, sa iau SilverCrest sau sa caut o marca mai cunoscuta? Nu cunosc date tehnice, insa as lua-o p'asta pentru pret si pentru ca e aici, in oras, la doi pasi. :)))
           Pana m'oi hotari, impart cu voi laptele, care s-a acrit deja si e bun, bun, si va doresc sa aveti o noua saptamana plina de zambete.:)

8 comentarii:

anca spunea...

Eu am o masina de paine primita cadou de la bunica mea Dumnezeu sa o ierte (mi-a dat bani) si eu am ales-o pe principiul ca e frumoasa (cam dupa asta imi cumpar orice obiect). Nu cred sa fie diferente intre ele, cred ca toate fac cam acelasi lucru (paine alba, integrala, neagra, cu seminte) si apoi alte sortimente baghete, fara gluten, gem...lucruri pe care sa fim seriosi nu le prea facem :D. Eu o folosesc, painea este dementiala, ca aia de la tara e calda si se mananca inainte de a se raci. Nu stiu daca se poate folosi zi de zi...eu o folosesc in week-end, intr-o ora jumatate avem o paine buna buna:) si miroase demential in casa:).

simf spunea...

eu as opta pentru paine facuta manual...

Ana-Maria spunea...

N-as sti sa te sfatuiesc pentru marca , eu nu am asa ceva.
Am cochetat cu ideea de aparat de facut paine , insa pentru noi , la acea vreme , erao investitie proasta , avand in vedere faptul ca atunci mancam 2 paini pe zi , toti 4 si masina de paine face painici de maxim 500gr. Insemna consum de curent prea mare si nu se justifica achizitia.
Insa , ma gandesc serios , cand vor fi copiii la casele lor , sa-mi cumpar una.
Cunosc persoane care si-au cumparat , au folosit de 4-5 ori si au depozitat-o cu succes.
Si , daca crezi ca te ajuta cu ceva , am un coleg care isi cumpara multe asfel de aparate de la Lidl , utima lui achizitie a fost un aparat care transforma diapozitive in jpg-uri...adica scaneaza diapozitive sau filme sau alte fotografii si le face in format electronic , omul fiind super incantat de scula.Se pare ca Lidl aduce chestii bune.
Mult succes si sa-mi spui cum iese painea la masinarie.

CCristinaC spunea...

E marti si inca nu m-am hotarit :)))

anca spunea...

Daca inca nu te ai hotarat si pretul este bun eu zic sa o iei, a mea a fost 350 lei si si-a meritat banii. Eu mi am dorit mult un storcator de fructe/legume. Am unul marca proprie Carefour, de putere mare, cochetam cu un Bosh. Nu stiu daca l-am folosit de 4-5 ori si nu intentionez sa-l mai folosesc vreodata sau sa-mi iau altul. Ma bucur ca n-am luat Bosh-ul pentru ca era de 3 ori mai scump si tot prin dulapuri ajungea:). O masina de paine sigur o vei folosi:)

CCristinaC spunea...

Anca, pretul e pe la 230 de lei si tocmai am vorbit astazi cu cineva care are una la fel si o foloseste de vreo doi ani. :) Vedem maine daca avem sansa. Sper sa nu aduca doar doua bucati, ca de obicei :)))
Legat de storcator, si eu am facut prostia sa iau unul si sa-l tin aiurea prin casa. Noroc ca la ceva timp s-a nascut primul fiu al fratelui meu si am scapat de storcator. Am "fericit-o pe cumnata" :)))

Anonim spunea...

Buna , marca nu este de incredere, am luat robot de la lidl -varful acela din cana pe care se invarte cutitul de la tocator s-a rupt- dupa 3 luni. Deci ,cumpara alta marca!

Anonim spunea...

Marca nu este buna,sunt f.proaste,se rup usor.