Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 28 aprilie 2014

De la bloc in gradina (3)

          E bine când ploua da' e rău când plouă prea mult. Profundă filozofie. :))) 
          Am fost sâmbătă la gradină și, chiar dacă mustea apa din pământ, am făcut un tur al "moșiei". Ce a făcut ploaia din gradina mea? Iată
 Fasolea a ieșit, dar are o tentă de galben. Sper să-și revină.
          Castraveții nu au dat semne. Am căutat în trei cuiburi și nu mai erau semințele. Trebuie repuse. Nu-i nimic, nu ne plictisim
           Ceapa, usturoiul, morcovii rezistă. Dovleceii au ieșit și sunt bine. La fel mărarul și pătrunjelul
Mazărea e cea mai fericită
Am zmeură și hrean răsărite de la vecini
Si totuși ploaia a adus aer curat și un verde crud

 Asta de mai jos nu știu ce plantă e. Știți voi?
In curând va trebui să cosim lucerna...
Si avem groapa pentru budă, plină cu apă
          L-am întrebat pe soț dacă e vreo șansă să se limpezească apa asta. S-a uitat cu frică la mine. Știa el că-mi trece vreo trăznaie prin minte :))) I-am explicat că o putem folosi pe post de piscină :))) și economisim banii de concediu :))))))
           Una peste alta, îmi doresc ca, măcar săptămâna asta, să nu mai plouă. Visez să-mi petrec zilele libere de 1 și 2 mai la "moșie" :)

3 comentarii:

Corina spunea...

Frumoasa gradina! Cu apa "din buda" poti uda in gradina ca e fertilizanta iar buruiana care nu stii ce-i o poti lasa sa creasca si sa faca flori pentru ca e coada soricelului. Iese un ceai tonic si aromat la iarna...

CCristinaC spunea...

Corina apa din groapa de buda e apa simpla, n-are cum sa fie fertilizanta :))) si nici nu cred sa ramana prea mult in groapa. Cert este ca o sa o scoatem in niste butoaie sa o folosim la udat :)

Silvia spunea...

Frumoasa gradina! Spor la lucru!