Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 6 ianuarie 2014

Se mai întâmplă :)

          Am supraviețuit primei zile de muncă din an și, contrar părerii cercetătorilor englezi, nu am intrat în depresie. :)))
           Întoarsă acasă, așteptând să vină și Dl. G. de la muncă, aud cheia în ușă. Gata, mă gândesc, a venit. Încă îl aud încercând să descuie ușa. E clar, iar ii face cheia probleme, și strig "stai că-ți descui eu" dar, cum ușa este din metal, de calitate și bine pusă, nu se aude nimic în cealaltă parte. Ma înfig în clanță, descui și dau să deschid ușa larg, pen' că omul meu vine cu bagaje/cumpărături și are gabarit. Pe la jumătatea gestului, încremenesc și aud "Mariuțo, iar ai lăsat cheia în ușă?" Nu prea știam cum să reacționez, deși aveam tendința să mă pun pe un râs zdravăn :))) Vecinul de deasupra se sprijinea/legăna de bicicletă. Ochii i se măriseră considerabil, de uimire, probabil, iar alcoolul pe care îl consumase schimbase deja aerul din jur.
El: Nu ești Măriuța
Eu: Nup
El: Am crezut că am ajuns deja
Eu: Nu vecine, mai urcă un etaj.
El: Să mă scuzați. Săru' mana!
Eu: Să trăiești vecine! Mai urcă ușor un etaj.
El se întoarce și zice către bicicletă: De ce nu spui fa că mai e un etaj de urcat?
          Comentați voi, că eu doar îmi aduc aminte și mă apucă râsul :)))

4 comentarii:

Anonim spunea...

De unde se intelege ca daca Mariuta era nevasta , bicicleta este amanta? :)))))

CCristinaC spunea...

Ma gindeam sa-i zic vecinei ca o inseala berbantul :))) Am putea zica ca-i amanta, ca la cat incaleca pe bicicleta aia... :))))))

ina spunea...

Oh, bine ca nu era un hot, ca eu la asta m-am gandit in prima faza :)

CCristinaC spunea...

Da' stii ca nu m-am gandit ca ar fi putut sa fie un hot? Tot o dubla surpriza ar fi fost :)))