Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 23 iunie 2013

Sunt capie rau

De la căldură mi se trage, ca să nu recunosc că mi se trage de la bătrânețe.
Am curățat castronelul pentru apă al pisicii și l-am pus la loc, fără sa pun și apa în el. A venit biata Piți și, văzând că e gol vasul, a început să miorlăie autoritar și prelung, așa cum face când vrea să ne certe.
Ea: miaaaaauuuuuuuuuuu
Eu: Ce vrei? Ai litiera curată, ai mâncare, ai apa, ne jucăm mai târziu. Acum am treabă.
Ea: miaaaaauuuuuuuuuuu
Eu: Promit!
Ea: miaaaaauuuuuuuuuuu
Eu: Nu înțeleg ce spui. Vorbește românește!
Ea: miaaaaauuuuuuuuuuu
Eu: Zău că nu înțeleg și ți-am zis, nu am timp de joacă.
Ea: miaaaaauuuuuuuuuuu
Eu, autoritară: Pompierii, sirena mai încet!
Ca în reclamă :)))) , numai că mita mea, după câteva secunde de uimire s-a pus pe un miorlăit și mai prelung
Eu: Ce iți trebuie dragă? Ai mâncare, ai apă...
Si în acel moment m-am uitat în direcția vaselor și am înlemnit. Abia atunci am văzut că apă nu era. Ca un copil prins cu mâța în sac, am simțit cum mă înroșesc, am luat castronelul, l-am umplut cu apă și l-am pus la loc. La el s-a repezit Piți a mea și, în timp ce lipăia apa, torcea draga de ea, a mulțumire...

5 comentarii:

cristina spunea...

:)) noroc ca animalutele au gura sa ne spuna!

Anonim spunea...

Si mai zic uni ca animalele nu stiu sunt proaste....destepta pisica Dvs! Mirela

CCristinaC spunea...

Cristina, asa e! Pacat ca nu ascultam noi. Nu iti poti inchipui cum m-am simtit cand am vazut castronelul gol. Gol castronelul gol si in stomacul meu. Aveam o vina cat casa pe umeri. :)
Mirela, ai dreptate. Un animal de casa se dezvolta dupa cum il cresti. Daca il consideri doar un animal si atat, atunci nu va comunica prea mult cu tine. Daca il consideri un membru al familiei, atunci iti poate spune multe. Trebuie doar sa fii atent. :) A, si nu imi spune "dvs". Ma simt mai batrina decat sunt si nu imi place. :)

Anonim spunea...

Va urmăresc postarile chiar daca nu las comentari tot timpul....imi place ce si cum ginditi,scrieti!!!! Pupici la pisici....pisica!!! Mirela

CCristinaC spunea...

Mirela, multumesc!
Esti binevenita oricand aici. :)