Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 6 mai 2013

Ura si la gară respectiv la muncă :)))

Pai da... gata. Fuse  și se duse și vacanța asta, în care habar n-am ce am făcut. M-am flendurit, am muncit, m-am învârtit și nici nu m-am dezmeticit bine că iaca, mâine trebuie să revin la program. :))) Ce pot să spun sigur sigur e faptul că m-am distrat în ziua de Paști cât să-mi ajungă pentru o bună perioadă. Inițial plănuiserăm să petrecem cu vărul meu și cu soția lui la iarbă verde, însă printr-un concurs de împrejurări ne-am găsit mai multi la "păscut". In afară de verii mei, nu cunoșteam pe nimeni și nici ceilalți nu ne cunoșteau pe soțul meu și pe mine, însă a existat acea "chimie" de cum ne-am văzut și ne-am distrat de minune. Dacă la început am fost așa:
 cu copii, cățel și purcel...
din cauza de ...

am ajuns asa ...
Noroc că vărul meu are o aplecătoare mare pe lângă casa, unde tronează o masă maaaaaare și încăpătoare, care să cuprindă toate sufletele avide de glume, râs și distracție.  :)
Nu ne-am supărat că a plouat, că nu a fost soare și că frigul ne-a făcut să căutam hanorace groase, pentru că pur și simplu nu a mai contat. Ne-am ținut de cald unul altuia glumind și râzând de se clătinau paharele pe masa. :)))))))) 
Dar, din păcate, asa cum spuneam, fuse și se duse. De mâine, înapoi la rutină
Vă arăt și tortul cu cremă de vanilie și lămâie, îmbrăcat în frișcă, pe care l-am dus la masa de mai sus
și vă urez să aveți o săptămână ușoară, fără peripeții, cu multe zâmbete și voie bună!

Niciun comentariu: