Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 2 mai 2013

Treburi...

Ei da, de data asta putem spune că am fost luați prin surprindere de căldura prea mare pentru data în care ne aflăm. Să ne suparăm? Nu avem pe cine și nu are rost. Mai bine ne bucurăm de căldură, indiferent dacă e mică sau mare, și să stăm la soare ca iguanele. :) Dacă se nimerește să stau la soare pe o piatră la munte, e și mai bine. Nu-mi mai trebuie nimic. :)))
Deocamdată nu-s la munte, dar sunt la căldură și mai mare. Bucătăria mea e bine încălzită după ce am prestat două blaturi pentru torturi și o varză călită și pusă la cuptor. Bine că mai adie vintul și, ca să răcoresc, am deschis toate ușile în casă. E un curent de o să "ma ia pe sus", cum zice mama. Slabe șanse. E nevoie de o tornadă să mă ridice :)))))
In rest, ca în Joia Mare, în fiecare an, am fost certată de prietene că am spălat rufe. Dacă era să mă iau după ele, nu spălam nici sâmbătă, ca era "Sâmbăta lui Lazăr". Asa și? Se ia Lazăr după mine? Dacă e bărbat bine spăl cu drag și spor, măcar să mă urmărească :))) Sunt sictirită de idei d-astea de femei leneșe și de unii/unele care încearcă să ma educe pe mine, știind că am un ghimpe împotriva tuturor acestor obiceiuri (ca sa fiu draguță) :)
Asa... și în seara asta o să-mi aducă soțul animalul (mielul) pe care o sa-l tranșeze tot el și pe care o să-l gătesc eu. Ca în fiecare an, sper să nu îmi aducă miel și, tot ca în fiecare an, mă anunță în Joia Mare că vine cu animalul. Asta este, no comment. 
Așadar și prin urmare, vă urez să aveți spor la treburi și să nu uitați lista (ca mine) când mergeți la cumpărături.
Flori și zâmbete printre ramuri, pentru voi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Deci si la tine ca la mine :D Cu treaba adica!
Noi nu ne vom infrupta din miel/facem cu vita!
Apropos de ziua lui Lazar sau ziua de joia mare sau alte zile mari: am o colega tembela-adica eu nu sunt dusa la biserica si sunt intr-o doaga\ da' aia e mai rau ca mine- si intr-o zi cineva -ca si la tine- i-a spus ca a gresit spaland sau ce naiba facuse in joia mare\la care colega i-a retezat-o scurt ca sarbatorile au fost inventate de puturosi pentru puturosi! :)))))