Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 30 septembrie 2012

Odorizant de cameră

Din categoria "reciclăm" am găsit o soluție pentru a odoriza camera și dacă nu sunt acasă. De obicei folosesc lămpile de aromaterapie, însă trebuie să fiu acasă, pentru că nu pot lăsă luminarea aprinsă în lampă. Am mai cumpărat și acele sticluțe cu uleiuri și bețe de bambus care mi se par cam scumpe pentru ce fac și cât țin. Astăzi, fiind pe punctul de a arunca o sticluță de parfum, care nu a fost prevazută cu atomizor, mi-a venit ideea să-mi fac singură odorizantul de cameră. In sticluță am pus uleiul de aromaterapie (trebuiau cam doua flacoane dar nu mai am) și trei jumătăți de bețe de frigărui, din bambus. 
Nu-i așa că-i o bună idee? Voi mai lua și alte tipuri de ulei și voi mai face astfel de odorizante pentru că de sticluțe de parfum și bețișoare  de bambus, nu duc lipsă. :)
O viitoare săptămână cu reușite să aveți! 

Niciun comentariu: