Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 21 martie 2012

Leapșa - câte ceva despre mine

Am primit de la Iulia, al cărei blog îl citesc cu mare placere, leapșa - câte ceva despre mine. Mulțumesc frumos, Iulia!
Săptămâna trecuta, cel mai mult am cheltuit pe  hainute de bebe. Voi fi nasa de botez si trebuiesc multe lucrusoare in acest sens.:)
Daca as castiga maine 10.000 de euro, i-as imparti in trei si i-as depozita in trei banci diferite. Nu am nici cea mai vaga idee ce as putea face cu ei si, de frica sa nu-i cheltui aiurea, i-as "piti" la banca.
Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine, este ciorbita de pui. Doua bucati spate de pui, ceapa, ardei, morcovi, rosii, zdrente de ou si patrunjel.
Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli, este blogul meu.:)
Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca as reusi sa am cite 50 de afisari de pagina/zi.
Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara o camera foto performanta.
Cand eram copil, visam sa fiu sculer matriter. :)  Acum lucrez ca secretar in domeniul juridic.
Dintre mere si pere, imi plac merele. Golden in special.
Intre ghiocei si zambile, aleg zambilele.
Banii reprezinta pentru mine o piedica.Ma impiedica sa vad si sa-mi traiesc viata la adevarata ei valoare.
Gata. Pentru ca este leapsa, trebuie sa o dau mai departe, la 5 persoane, cu rugamintea ca acestea sa o dea, la randul lor, mai departe la 5 prieteni, spunand si de unde au primit-o. Cele cinci persoane sint:
Silvia http://vulpebatranahandmade.blogspot.com/
Mb09 http://myhandmadecreation.blogspot.com/
Izi http://2-izithings.blogspot.com/
Elly http://byellyhandmade.blogspot.com/
Ana-Maria http://ana-maria-crosetam.blogspot.com/

2 comentarii:

Iulia S. spunea...

Multumesc, Cristina, ca ai preluat leapsa mea. Mi-a placut mult ideea cu banii sunt o piedica, daca stau sa ma gandesc asta era un raspuns mai potrivit si in cazul meu :).
De bebele botezat va urez sa aveti grija, sa va distrati la botez, iar bebe sa creasca mare, frumos si sanatos! A, si sa nu uit, foarte bine ca te-ai gandit sa imparti suma in trei, ca nu prea se stie, mai ales in zilele noastre...

Ana-Maria spunea...

Iti multumesc pt ca m-ai trecut pe lista ta pt leapsa. Va doresc sa va bucurati de botez si bebe sa va aduca numai bucurii.Multi pupici si spor in toate.