Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 21 iulie 2011

Poftiti la dulceata de piersici!

Ei bine nu, aceste piersici nu sint din gradina mea, dar au fost gustoase si parfumate. Zic au fost, pentru ca acum sint o delicioasa dulceata.  Initial am cumparat cam 8kg si 200 de grame. Dupa ce le-am curatat si am scos simburii, au ramas 7kg.
Asa aratau "bucatite" :)
Peste toate cele 7 kg am pus 4 kg de zahar. Stiu ca trebuia kg zahar la kg fructe, dar tin la sanatatea mea si a familiei mele, iar mie nu imi place dulceata foarte dulce. :)
Dimineata cind am vrut sa le pun la fiert am constatat ca si-au lasat prea mult suc, asa ca am scurs aproape toata zeama si le-am pus la fiert separat.
Dupa ce au fiert, am pus in sirop zeama de la o lamiie iar in duceata de la doua lamii. La final pot sa va invit la o duceata si un sirop de piersici.
Daca v-am facut pofta, spor la treaba!

4 comentarii:

cristina spunea...

mi-a lasat gura apa.

simf spunea...

si eu inghit in sec

CCristinaC spunea...

Dragelo, aveti doua solutii:
1. va trimit eu cu posta, desi la Simona as ajunge in maxim 30 de minute.
2. va apucati de facut dulceata :)

Pixel spunea...

Ca un facut saptamana asta am dat numai de bloguri cu gemuri si dulceata...mai am putin si lesin de pofta :)) Arata geniala dulceata de piersici. Spor la treaba !