Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Simbata roz

Pe blogul Irinei - http://dulcecasa.blogspot.com/ am gasit aceasta idee, ca, in fiecare simbata sa postam ceva roz. Am preluat ideea numai ca am ramas in pana de obiecte roz. Tocmai cind credeam ca viata mea are prea putin roz, mi-am amintit de serviciul de portelan cu flori ...roz. E un set pe care nu il folosesc in mod frecvent, cumparat in urma cu 17 ani, din primul meu salariu. :) Inca este complet, cu supiera, sosiera, solnita, castron de salata, platou rotund, si cite sase farfurii adinci, intinse si de desert. Are unele defecte caci e facut la Fabrica de Portelan de la Curtea de Arges, dar imi este drag si are valoare sentimentala pentru mine :) Sper sa va placa si voua.




O simbata roz sa aveti!

2 comentarii:

corina spunea...

Cristina e foarte frumos servciul tau acum si eu caut foarte mult portelanul.Mai cauta, mai cauta ca sigur mai gasesti ceva si pentru sambata viitoare.O sambata binecuvantata!

Silvia spunea...

multumesc de urare si sper ca si tu ai avut o sambata roz si mai ales ca va fi si duminca la fel