Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 31 martie 2011

Paturica pentru nepotelul meu

Pe la inceputul lunii martie, fetele de pe http://pilde31.ning.com/ au venit cu o provocare: aceea de a face o paturica din patratele crosetate. M-am prins in provocare si am vrut sa fac o patura maaare, insa am aflat ca voi fi matusica si am schimbat marimile. Voi face o paturica pentru bebe. Cind am inceput lucrul, nu stiam daca va fi fetita sau baietel, asa ca am pus in patratele fire roz, albastru si alb unt. Am aflat intre timp ca este baiat. Dupa ce voi monta toate patratelele, voi face un chenar din fir albastru si o dantela din fir alb. Pun mai jos citeva imagini cu patratele crosetate si jumatate de paturica (deocamdata)


Niciun comentariu: