Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 2 septembrie 2010

Aperitiv cu vinete, usturoi si bulion

Ca majoritatea femeilor din Romania, incerc sa fiu si eu un pui de gospodina si sa fac conserve pentru familia mea.
Reteta de aperitiv cu vinete, bulion si usturoi o stiu de la soacra mea, care l-a facut anul trecut, si care i-a placut foarte mult sotului meu.
Reteta e urmatoarea: se taie vinetele (mai mititele) rondele, se sareaza si se prajesc in ulei. Eu le-am scos pe prosoape de hirtie sa se mai scurga din ulei, sa nu fie gretoase. Am pus pe fundul borcanului cam trei capatini de usturoi curatate si doar putin zdrobite. Am turnat cam doua degete de bulion desfacut in apa si am indesat feliutele de vinete. Peste ele am mai pus ceva bulion (tot desfacut in apa) si doi catei de usturoi. Am pus capace si am sterilizat borcanele in apa 30 de minute.
Simplu si bun.

Niciun comentariu: