Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 8 august 2010

Motiv

De mai bine de un an, ma bate gindul sa ma mut la curte. Sint nascuta, crescuta si traita la bloc, dar as pleca fara regrete la curte. Marturisesc ca nu am banii necesari si as putea da pe o casa cam ceea ce as lua pe apartamentul cu doua camere in care locuiesc. Am gasit ceva, dar pentru ca sint probleme de succesiune in curs de rezolvare, mai astept, timp in care visez si imi fac planuri. Imi doresc acea viata simpla,cumpatata si econoama (a nu se confunda cu zgircenia). Imi doresc sa imi plantez eu singura tufele de fasole cu pastaia fideluta, nu sa o rog pe soacra mea. Imi doresc sa am tufe de trandafiri in curtea mea, nu in fata blocului unde sint jumulite de vecinii rau voitori. Imi doresc sa nu mi se mai opreasca apa din cauza vecinului de la etajul patru care nu catadicseste sa plateasca ce a consumat. Vreau sa nu-l mai vad pe administratorul blocului care imi spune doar "trebuie" sau "aveti de dat" fara nici o alta explicatie. Imi doresc sa beau un ceai la umbra unui pom, in gradina mea. Imi doresc .... si atit deocamdata.
Am primit zilele trecute de la niste fini care locuiesc intr-o comuna apropiata ceva rosii, castraveti si ardei din gradina lor. M-au facut iar sa imi doresc sa am gradina mea. Pun poze mai jos:

Niciun comentariu: