Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 11 august 2010

Ciuperci cu usturoi

Sotul meu si cu mine sintem amatori de feluri de mincare cu ciuperci, dar numai din cele din comert. Nu avem curajul sa incercam si ciupercile din padure. De data asta am facut repede ciuperci cu usturoi. Am avut nevoie de un kg de ciuperci, doua cepe tocate, citiva catei de usturoi, ulei si sare
Am tocat ciupercile si le-am pus la fiert in apa cu sare pentru douazeci de minute
Dupa ce s-au fiert, le-am pus la scurs in strecuratoare.
In cratita am calit ceapa in putin ulei cu apa

Apoi am adaugat ciupercile si usturoiul si am mai calit putin tot amestecul
Am facut o mamaliguta si gata

Niciun comentariu: