Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 20 octombrie 2021

Despre Silan Supreme

    Dragilor, cred că mă știți deja. Nu sunt eu un creator de opinie, dar sunt o femeie căreia îi place (încă) să încerce produse noi. Nu știu cât va mai dura aceasta deschidere către nou, dar cât va fi, îmi voi spune părerea, oricare va fi ea. Ce aș vrea să rețineți e că nu obișnuiesc să dau cu piatra și că ceea ce este bun pentru mine nu este musai bun și pentru voi și invers, ce e rău pentru mine nu este neapărat rău pentru voi. 

    Prin urmare, azi vreau să scriu despre noile balsamuri Silan Supreme. Acum, cât de noi sunt, nu știu. Mie îmi pare că le-am văzut de ceva vreme pe piață, dar s-ar putea să mă înșel. Eu le-am primit spre testare de la Trnd.ro, un site care chiar mi s-a părut a fi nou, respectiv doua bidoane cu balsam Silan Supreme -Elegance și Glamour, 10 plicuri (mostre) cu Silan Supreme Pleasure și o sacoșă din pânză (tare bună la casa omului). 

    Întotdeauna, prima părere, in ceea ce privește balsamul de rufe, îmi este dată de miros. Încep cu ceea ce miroase din recipient, continui cu ceea ce miroase cât e țesătura umedă și termin cu felul în care miroase când rufele sunt uscate. Un plus îl aduce mirosul care persistă mai mult timp. 

    Eșarfe groase limpezite cu Silan Supreme-Glamour


    Al doilea reper, mi-l iau din felul în care se calcă rufele. Urăsc să calc, așa că orice truc de a călca mai repede și mai ușor, e important pentru mine. 

    De asemenea, nu suport țesăturile care se înăspresc din cauza unui limpezit deficitar.

    Lenjerie și prosoape la a căror clătire am folosit Silan Supreme Elegance.


    Și pentru că îmi place să profit maxim când am un produs spre testare, am folosit balsamul Silan Supreme Elegance la spălatul prosoapelor de bucătărie, pentru că îmi place foarte tare ca, atunci când deschid dulapul în care le țin, să ”mă ia de nas” un parfum nu un miros oarecare :)))


    Ce zice producătorul? Ei bine, zice că noul balsam de rufe Silan Supreme, în variantele Elegance, Glamour, Pleasure și Romance (dap, sunt patru) are o formulă nouă -creme- care netezește și îngrijește țesăturile hainelor, oferindu-le o catifelare irezistibilă. Parfumul fin și de lungă durată este creat de parfumieri francezi, iar formula balsamului conține capsule de parfum cu biodegrabilitate îmbunătățită, ceea ce face din acest produs o alegere potrivită pentru a proteja mediul înconjurător. 

    Ce zic eu? Zic că e un balsam bun de cumpărat. Variantele Elegance și Glamour, prin parfumul lor, mi se par tare potrivite pentru toamnă-iarnă, pe când Pleasure mi se pare cumva primăvăratic. E ciudat cum mă obișnuisem cu mirosuri fresh în rufe, dar e chiar interesant ca țesăturile să aibă mirosuri fructate și/sau florale. După ce am purtat una dintre eșarfele spălate cu Silan Glamour, am avut senzația că parfumul pe care l-am purtat în acea zi a fost cumva intensificat de mirosul balsamului. 

    În ceea ce privește călcarea și înăsprirea rufelor, balsamul Silan Supreme are notă de trecere. Spun asta pentru că mi se pare anormal să ceri unui balsam de rufe să repare ceea ce tu strici prin nespălarea corespunzătoare a țesăturilor. Dacă speli o pereche de pantaloni cu un crac pe față și unul pe dos, ba îi mai și înghesui în mașină, poți să pui și mama balsamului, că tot șifonați și greu de călcat ies. De asemenea,  un prosop folosit multe zile fără a fi spălat sau care e alb și tu îl speli la colorate se înăsprește ( izinește, cum zice mama) și nu-l mai scoți la capăt cu nimic. Deci, balsamul Silan Supreme ajută la călcarea rufelor și la catifelarea lor, în codiții normale de spălare.

    Legat de sustenabilitate, nu știu eu cum e cu capsulele de parfum, dar știu că recipientul are folia cu perforație, pentru a fi ușor de detașat, iar bidonul este 100% din plastic reciclat. 

    Cam atât despre noile balsamuri Silan Supreme. Lăsați mesaj în comentarii dacă ați încercat vreo varianta de Silan și cum vi s-a părut.

Niciun comentariu: