Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 10 ianuarie 2021

2021-CURAJ

           Dacă mi-aș fi închipuit că anul 2021 va trece mai încet, m-aș fi înșelat amarnic. Nici nu am idee cum au trecut primele 10 zile. Ba chiar a trecut si o săptămână la serviciu. Asta știu cum a trecut că am cam tras de mine. Nu am prea avut chef, dar m-am mobilizat si am făcut zilnic tot ceea ce îmi propusesem. La sfârșitul zilei eram mulțumită dar tare obosită. Mă obosește și lipsa soarelui, astfel încât tot timpul trebuie să trag de mine să duc la bun sfârșit ceea ce aveam de făcut. Nu aș fi vrut nici să las lucrurile pe mai târziu. Nu vreau să încep anul cu amânări, mai ales că, pentru 2021, cuvântului anului este ”curaj” iar tema este ”curajul de a trăi frumos”. Pentru mine e important  să fiu organizată și  trebuie să am curajul de a duce lucrurile la bun sfârșit, să nu le amân, doar pentru că nu este soare afară.  :))))

          În 2021 va trebui să găsesc curajul de a face lucruri care mi se păreau grele, chiar daca mi-ar fi adus bunăstare sau fericire. Va trebui sa am curajul să mă scutur (precum calul lui Făt Frumos) de tot ce vine negativ dinspre persoanele mai apropiate sau mai îndepărtate. Va trebui să am curaj și să nu mă intereseze ce face turma. E drept ca nici până acum nu mă sinchiseam prea tare, dar mă mai trezeam că am unele rețineri in a fi eu, ”altfel”. Îmi va trebui curaj să pun frână bârfelor și cuvintelor rele atât din partea mea cât și din partea altor persoane la adresa terților. De felul meu, accept oamenii așa cum sunt, cu alegerile lor bune sau rele, cu ideile lor. Se întâmplă să mă las atrasă în discuții critice și nu îmi place. Comportamentul ăsta de turmă mă face să mă simt rău, după. 

          Îmi va mai trebui curaj să spun ceea ce simt, sa spun când sunt fericită, să spun ”te iubesc” mai des, să îmbrățișez persoane dragi, acum cât încă mai suntem în viața asta. Voi avea nevoie de curaj să pun totul în pauză când simt că nu mai pot și să cer iertare atunci când este cazul. De asemenea, va trebui să iert și să trec peste niscai întâmplări.  

           Voi mai avea nevoie de curaj să iau lucrurile așa cum vin, în loc să încerc să le controlez eu. Am înțeles eu asta mai de mult, dar e tare greu de pus în practică. Tot de curaj voi avea nevoie pentru a ieși din zona mea de confort. O grămadă de planuri și visuri au fost puse la păstrare din cauza lipsei de curaj de a ieși din zona de confort... 

           Prin urmare, anul ăsta voi fi curajoasă și voi trăi frumos, în ciuda vremurilor tulburi prin care trecem. 

            Voi ce cuvânt ați ales pentru acest an? Lăsați mesaj în comentarii”

4 comentarii:

Maya spunea...

Cuvântul lui 2021 este mulțumire, pentru că iau adesea de garantate lucruri esențiale și nu mă opresc să mă bucur pentru ele, sunt sănătoasă, ma pot descurca, am multe lucruri de făcut încă, am prieteni, etc . Ca atare un an de recunoștință pentru lucruri simple sau mai puțin simple. :)

CCristinaC spunea...

Maya, e nevoie de curaj si pentru a recunoaste ca avem multe pentru care sa multumim! Sa ai un an plin de lucruri, fapte si trairi pentru care sa multumesti!

O femeie spunea...

te pup.
Am acelasi cuvant ales. Pt inceput mi-am ras juma de cap de la inceput de an desi vreau de 5 ani, cu mult curaj ca daca nu imi place oricul port caciula :) . Si mi-am propus 2 schimbari mari anul asta. Am inceput sa le pregatesc din decembrie :)

CCristinaC spunea...

Draga femeie, sa ai succes si curaj pentru orice te face fericita!