Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

marți, 15 decembrie 2020

E vremea colindelor

            Nu știu cum este la voi, dar eu, în această perioadă a apropierii Crăciunului, când am de făcut ceva treabă prin casă, pun colinde pe fundal. Ceva mai tare și mai românești, să pot cânta și eu. Fals, dar cânt... Încă nu au venit vecinii la ușă, ceea ce înseamnă că nu se aude la ei... :)))

            Pun mai jos colinde de pe YouTube pe care le ascult/cânt eu în acest an, poate vă plac și vouă





            Sper să găsiți ceva să vă placă printre colindele de mai sus și să vă facă așteptarea Crăciunului mai frumoasă. Chiar așa... vouă nu vi se pare că perioada asta de așteptare și pregătire e mai frumoasă decât Crăciunul în sine? 

            Pentru răspunsuri și recomandări, lăsați mesaj în comentarii!

2 comentarii:

maria spunea...

Mie ... nu mi se pare că perioada de asteptare și de pregatire ar fi mai frumoasa.
Imi place sa ascult colinde, imi place sa impachetez cadouri, imi place sa privesc bradul impodobit, imi place sa vad luminitele din oras si de la ferestrele oamenilor, imi place mult daca ninge.
Nu-mi plac celelalte pregatiri care ma angajeaza intr-o fuga nebuna de a termina totul, pentru ca nu am timp destul sa le fac pe toate asa cum mi-ar placea (curatenie profunda, mancare putin mai festiva). Imi place ca in Ajun de Craciun sa fie totul curat si mancarea pregatita (nu fac lucruri complicate).
Imi place indeosebi prima zi de Craciun, nu pot sa spun exact de ce, e ceva care tine mai mult de suflet, de cum percep aceasta zi. O percep minunata si linistita. Imi place sa o petrec discret, acasa, nu prea ma trag sa fiu invitata in alta parte (decat doar pe la socri, parinti).

CCristinaC spunea...

Maria, eu am renunțat de ceva vreme la curățenia profundă. E clar că nu stau cu casa murdară și, datorită faptului că orice lucru nepus la locul lui mă irită, ajung ca de sărbători să nu fiu nevoită să întorc casa invers. În acest an am avut marele noroc ca am zugrăvit în septembrie/octombrie și atunci am frecat fiecare colțișor. Prin urmare, aștept o zi cu ceva soare să spăl geamurile, Dacă va fi. Dacă nu... spălăm pe nor :))) De asemenea, voi lucra în toată această perioadă, astfel că trebuie să fiu foarte organizată, mai ales că intenționez să fac cozonaci, în acest an. :)))
E clar că mie îmi place toata aceasta perioadă de pregătire. Îmi place și ziua de Crăciun, dar trece prea repede :)))
Te îmbrățișez cu drag!