Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 31 decembrie 2020

Despre paleta de machiaj PARLESQUE de la Avon

          Dacă aș fi întrebată cum arată iubirea de sine, aș răspunde... colorată. Colorată ca o grădină cu flori, ca un curcubeu, ca fardurile din paleta Pearlesque.

          Doamnelor, domnișoarelor, a venit timpul să vorbim despre paleta de machiaj pentru față și ochi Pearlesque din gama Mark a celor de la Avon, paletă care conține cinci farduri mate, trei farduri strălucitoare și un iluminator.

          Să ne înțelegem, nu sunt micsandră. Mă adresez doar doamnelor și domnișoarelor, pentru că nu văd vreun bărbat să bântuie pe blogul meu, căutând să citească părerea mea despre paleta sus numită :)))

          Să revenim, zic. Paleta cu pricina, am primit-o spre testare de la BUZZStore și m-am bucurat de ea ca de nimic altceva. Designul cutiei, materialul din care e făcută, dispunerea fardurilor, culorile nebun de frumoase, calitatea fardurilor, faptul că nu ”pleacă” de pe pleoape, totul a dus la dragoste mai mare după fiecare testare :) Fardul de aplică fin și se blenduiește uniform. Nuanțele sunt pigmentate fix atât cât îți trebuie. Vrei mai puțin, pui fard mai puțin. Vrei mai mult, aplici mai mult. În funcție de cât aplici, poți face un machiaj de zi sau de seară. În plus, fardurile nu au dat semne că s-ar întinde. Am pleoapa superioară mai căzută și pot confirma că fiecare culoare a stat la locul ei, de dimineața până seara, respectiv 10-12 ore. 

          Se înțelege că îmi place mult paleta asta, nu? Sper că se înțelege și de ce...



          Dacă ați folosit paleta de machiaj PARLESQUE de la Avon, dacă v-a plăcut sau v-a displăcut, lăsați mesaj în comentarii!

Niciun comentariu: