Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 7 decembrie 2020

Decorăm ușa dulapului

             Nu știu cum e la voi, dar eu nu am reușit nicicând să decorez ușile dulapului din bucătărie. Oricâte și orice fel de ventuze aș fi pus, tot cădeau decorațiunile. De faianță nu mai zic. Nu stă nimic pe ea. Nici mizeria, dar ăsta e lucru bun... Cum nu aș fi vrut să folosesc cuie, piuneze sau lipici cald, aveam nevoie de o altă soluție sau de un alt mod de a decora. Recunosc că ideea de mai jos nu îmi aparține, am văzut-o la o americancă pe YouTube, mi-a plăcut, am pus-o în practică și am vrut să vă arăt și vouă. Poate sunteți în situația mea ...

            Așadar și prin urmare aveți nevoie de o panglică mai lată (a mea are 8 cm și e, de fapt, un rest de panglică), măsurați circumferința ușii și tăiați panglica cu doi cm mai mult. Prindeți capetele cu capsatorul de hârtie. Puteți să le lipiți cu silicon cald, să le coaseți  sau să le înnodați dacă tăiați panglica mai lung. 

            Dintr-o altă bucată de panglică, faceți o fundă mai simplă sau mai bogată, după cum știți voi și atașați-o pe panglica care înconjoară ușa. Puteți să o coaseți, să o prindeți cu ac de siguranță sau să o lipiți cu silicon. Eu am lipit-o pen' că sunt leneșă, plus că uit ideile celelalte dacă stau prea mult pe una singură :)))

            Tadaaammm... iaca poze

            Știu că pozele nu sunt reușite, dar rezultatul este.


            Sper să va fi fost de folos ideea. Dacă v-a plăcut sau nu, lăsați mesaj în comentarii.

Niciun comentariu: