Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

joi, 18 iunie 2020

Noul detergent Lenor Allin1PODS

        Doamne feri și păzește, am uitat să mă laud. Taman eu, aia guralivă! Cu ce mă laud? Cu faptul că am fost cuminte? Neeee... nici măcar cu minte nu am fost. Oricum nu contează cum am fost sau cui am plăcut, cert este că la începutul lunii, am fost iar selectată de BuzzStore, de data aceasta pentru a pune la probă noile capsule Lenor Allin1PODS, dar si balsamul Lenor. 
          Am primit un colet  tare draguț, în care am găsit două cutii cu câte 15 capsule de detergent predozat Lenor AllInOne PODS (Spring Awakening și Gold),o sticlă de balsam 1l Lenor Spring Awakening, o sticlă de balsam 0,55l Gold Orchid, zece capsule și pliante pentru împărțit și altora ... și surpriză... un prosopel tare fain.


         Producătorul zice ca noul detergent Lenor Allin1PODS curăță în profunzime, oferă profunzime de lungă durată, protejează țesăturile și forma hainelor, oferă hainelor catifelare.
          Eu... tind să îi dau dreptate dar trebuie să recunosc că sunt fan Lenor balsam, de când a apărut el pe la noi... adicătelea de când eram eu, la mama, fată 😂 Da, știu că și acum sunt domnișoară, că doar port numele lu' tata, dar am schimbat locația. Sunt do'nșoară la casa mea (sîc)
         Ia uite cum deviez eu de la subiect!!! Să revenim, zic. 
         Recunosc că am băgat o tură la spălat cu noul detergent si balsamul Lenor Spring Awakening. Hainele au fost spălate bine, dar nici nu mă așteptam să nu le spele, dat fiind faptul că nu am avut haine cu pete sau care să fie mai murdare decât de obicei. De mirosit... miroase haina și după ce o pui pe tine, dacă nu te dai cu alt parfum, de moi... sunt pufoase și se calcă bine. 
         Până aici, nimic ieșit din comun. Pentru mine. Știam ce poate Lenor în materie de balsamuri. Proba de foc urmează, pentru Lenor detergent, deoarece îmi voi vopsi părul. Acasă. Rosu :))) Sunt convinsă că știți cum se face prosopul după vopsire. Am să folosesc un prosop deschis la culoare, dar nu alb, să nu îl pot spăla cu clor. Voi lăsa totul în grija noului detergent Lenor Allin1PODS, să ne arate el de ce este în stare. 
         Așadar, dacă vreți să citiți despre marele meci de box dintre noul detergent Lenor Allin1PODS și prosopul meu murdar de vopsea de păr (roșie), urmăriți blogul meu. 
          Chiar asa... voi ați încercat noul detergent Lenor Allin1PODS ? Cum vi se pare? Lăsați mesaj în comentarii. 

#buzzlenor  #perecheaperfectă  #LenorDetergent

3 comentarii:

o femeie spunea...

din motive de alergii nu pot folosi niciun produs Lenor - si nimic cu parfum.
Dar astept sa vad cum recuperezi prosopul dupa vopseaua de par roshie. Asta e proba grea :)

CCristinaC spunea...

Draga mea femeie, cum adica nimic cu parfum? Sa inteleg ca nici parfum pentru corp nu folosesti?
Da.. e probă... sper să nu rămân fără prosop :)))

o femeie spunea...

niciun parfum de peste 10 ani, nicio crema de corp (ca au parfumuri), detergenti fara parfum si evident otet ca balsam de rufe ca e prea mirositor, fara machiaje/creme de fatza, nici deodorante mirositoare.
SUnt ieftina la casa omului :D


Tu scrie cum e prosopul :D eu ii duc grija :)