Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 18 mai 2020

Șamponul cremă -SANODERM

       În urmă cu mulți ani descopeream, ca o urgență a urgenței, șamponul cremă Sanoderm făcut în laboratoarele proprii și comercializat de Farmacia Ardealul. Mulți ani m-am luptat cu mătreața, ca să aflu, într-un final că am parte de o dermatită care apare la stres. Inițial ”ocupă” doar fruntea, apoi coboară în sprâncene și pe lobii urechilor. Asta dacă nu o țin în frâu. Cu ce? Cu șamponul cremă Sanoderm. Am povestit aici cum l-am descoperit. Inițial, după folosirea lui, am crezut că gata, am scăpat de mătreață. Ei bine, nu. La prima doză de stres mai mare, reapare ceea ce se cheamă a fi dermatită (nu mai știu de care). Astfel că, fără a avea o periodicitate regulată, în funcție de gradul meu de stresare, folosesc acest șampon.
        Cutia are 50 de ml și îmi ajunge cam 6-8 spălări, în funcție de ce lungime are părul meu în perioada respectivă. A fost o vreme în care șamponul  mirosea puternic a sulf, dar acum cred că au schimbat puțin formula și miroase a trandafiri. Iau din produs cam cât se poate lua cu doua degete, aplic pe părul umed și masez. Face o spumă plăcută. Las să acționeze aproximativ cinci minute și clătesc ce mai rămâne, pentru că părul meu cam are tendința să absoarbă crema asta. O cutie costă 19,50 lei și, poate că unora le poate părea mult, pentru 50ml de șampon, dar gândiți-vă cu câte produse ați încercat să scăpați de mătreață și cât au costat ele. 
          Am readus în atenție și am scris despre acest produs, pentru că am tot auzit, în jurul meu, persoane care se luptă cu aproximativ aceeași problemă ca a mea. Nu sunt plătită de cei de la Farmacia Ardealul sau vreo altă firmă. E doar un produs pe care îl folosesc eu și care îmi face bine. 
        Dacă și voi aveți astfel de probleme și dacă mai știți și alte produse ”minune”, lăsați mesaj în comentarii. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

BUNA DIMINEATA !
Asteptam sa ne scrii detaliat despre orice Cristina , o faci intr-un mod placut .
Iti doresc sa incepi serviciul , sa fii sanatoasa si sa auzim numai de bine .
Sa ai o zi minunata !
rodica

o femeie spunea...

dupa compozitie vad ca este si antiinfectii (micotice /bacteriene), si nici nu are multe chimicale cum au cele din comert ce pot irita scalpul.

e mare chestie sa iti descoperi ce merge la tine. Ca fusei si la dermatologi, si dat bani o gramada prin farmacii.... Eu in final am gasit 'un echilibru': zero gluten si lactate de vaca (alergii), spal mai rar parul sa nu agresez excesiv pielea, pun mai putine produse in par (de ex. vopsitul e mereu iritant), gomaj al scalpului sa indepartez piele si sebum (folosesc o argila indiana, shikakai).

CCristinaC spunea...

Rodica, multumesc! Si tu sa ai zile minunate!

CCristinaC spunea...

Draga mea femeie, si eu am fost la dermatologi, fara prea mult succes. Eu spal parul de doua ori pe saptamana, miercurea si sambata, il tapez, il vopses si il mai si fixez. Sa faca bine sa se adapteze, altfel trec la peruca :)))))