Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 9 decembrie 2018

The Christmas Tag



          Am aflat de la Andreea că e o modă pe bloguri, vloguri, instagram, etc, să răspunzi la câteva întrebări având ca temă Crăciunul. Am văzut răspunsurile Andreei, mi-au plăcut întrebările și le-am preluat și eu de aici. Dacă vreți, le puteți prelua și voi.
          1. Care este filmul tău favorit, de Crăciun?
               Deși în topul multor persoane se află ” Singur Acasă”, în topul meu, chiar în vârf, se află ”Poveste de Crăciun”.  E necesar să-mi amintesc sa nu fiu doamna Scrooge. 😂😂😂


          2. Ai avut vreodată un Crăciun alb? 
              Ooooo daaaa!!! Toate Crăciunurile din copilăria mea au fost albe. Au mai fost și în anii trecuți, dar parcă tot anii din copilărie rămân în memorie. 
          3. Unde iți petreci, de obicei, sărbătorile?
                  In familie. Spun asta pentru că locația diferă, de la un an la altul. Dacă în urma cu doi ani am fost la varul meu, anul trecut ne-am strâns la cumnata mea, anul ăsta ne strângem la noi.
          4. Care este cântecul de Crăciun, favorit?
                Îmi plac și mie cântecele americane de Crăciun, că-s mai vesele decât colindele noastre. Am anume momente când ma topesc după ”lerul” nostru, dar exista o melodie care-mi place foarte mult ”Bate cineva la ușă”


           5. Deschizi cadourile în ajunul Crăciunului?
                Nu. Ne întâlnim în ziua de Crăciun și ne înmânăm unul -altuia, cadourile. Le deschidem pe rând, însă ... :)))
           6. Poți să-i numești pe toți renii lui Moș Crăciun?
                 Nuuuu!!! În copilăria mea, nu conta cu ce vine Moșul ci... ce aduce Moșul :))))
           7. Ce tradiții de sărbători, aștepți cu nerăbdare, în acest an.
             Ador să vină colindătorii. Copii cu steaua. Am senzația că primindu-i pe ei, mă încarc de energie pozitivă pentru anul următor...
         8. Bradul de Crăciun este natural sau artificial?
                  Artificial
         9. Care este mâncarea sau desertul preferat de sărbători?
                Răciturile și... ciocolata. Fără comentarii 😜
         10. Ce-ți place mai mult: să faci cadouri sau să primești cadouri?
         Și, și. Îmi place să primesc cadouri dar merita orice efort de a face cadou, când văd fața surprinsă/mulțumită a celui căruia i-am oferit cadoul. Dacă e copil și mai și țopăie de bucurie, eu am lacrimi în ochi de fericire.
         11. Care este cel mai frumos cadou de Crăciun, pe care l-ai primit?
             Undeva prin clasa a doua (hăt... la facerea lumii) am primit un stilou cu peniță de aur. Cine a fost la școală în vremurile de mult apuse, știe ce însemna acest stilou chinezesc cu peniță de aur. Nu mi l-a adus Mos Crăciun, ci l-am primit de la vărul meu (mult mai mare decât mine), care ulterior mi-a devenit naș de cununie și care, în acest an, a plecat dintre noi...
         12. Care ar fi locul de vis pentru a petrece sărbătorile?
            Nu am. Nu pentru sărbătorile de iarnă. Dacă e cu zăpadă și cu cei dragi alături, pot petrece și în mijlocul drumului :))) Cam așa :



          13. Te pricepi sau nu, la ambalat cadouri?
                Nu sunt expertă. Ma pricep atât cât să nu mă fac de râs și să dau un cadou ambalat decent :)
          14. Un moment memorabil petrecut de sărbători.
             Nu mai știu dacă a fost în ziua de Crăciun, dar sigur a fost în vacanța de iarnă, când am reușit să aterizez cu sania, de pe derdeluș fix în gârlă. Am ajuns udă până la piele acasă, m-am schimbat și am plecat iar la derdeluș. Mama nu s-a crizat că o sa mor de toate bolile ci de faptul că erau alte hăinuțe de pus la uscat și nu mai era loc :))))
          15. Când ai realizat adevarul despre Mos Crăciun?
                Pe la 9 ani, când i-am văzut pe părinti că au pitit ceva într-un dulap. Ei au plecat la serviciu și eu am căutat până am găsit :))) Când am văzut cadourile în sacul lui Mos Gerilă... am înțeles...
          16. Faci recenzii de An Nou?
                Nu. Nu mai fac liste, pentru că nu ma țin de ele, așa că nici recenzii nu am la ce face.
          17. Ce face ca sărbătorile să fie speciale, pentru tine.
          Totul. Întâlnirea cu cei dragi, agitația din magazine, curățenia în casă și în suflet, bradul, colindele, pregătirea bucatelor, cadourile... toate îmi fac sărbătorile speciale.

            Cam astea ar fi răspunsurile mele. Dacă vă plac întrebările, răspundeți și voi :)


Niciun comentariu: