Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 2 iulie 2018

Gospodina la cirese

         Din categoria "gospodina lu' mama" anul acesta, cireșele au ajuns compot, nu și dulceață... Dintr-asta mai avem din lotul de anul trecut.🍒🍒🍒
          Ce e așa deosebit la compotul meu? Nimic... în afară de faptul că etichetele sunt făcute de mine. Gândite, create, imprimate si... decupate de mine. S-a minunat partenerul de viață ca stau sa decupez ca la grădiniță. Fie vorba intre noi, cred ca ar fi vrut sa decupeze și el, dar nu aveam decât o forfecuță și am pus eu stăpânire pe ea. 😛
         De lipit... le-am lipit cu scotch (banda adezivă nu băutura😂) pentru ca îmi este groaza de curățat etichetele de pe borcane. 

Niciun comentariu: