Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

luni, 19 martie 2018

Iarna mea...


Asa fuse iarna mea:

     

           Ma bucur de camp si natura, indiferent de anotimp.
        Zilele trecute am fost nevoita sa petrec mai multe ore intr-un birou notarial. De data asta in postura de client, chiar daca in interes de serviciu. Am simtit ca "ma strange biroul", ca peretii sunt prea aproape unii de altii. Stiu ca sunt claustrofoba, dar nu credeam ca un mediu in care am lucrat 15 ani, sa ma faca sa ma simt asa. E drept ca si acum tot intr-un birou lucrez, insa, biroul e in camp :))) Mi se pare ca am incremenit pe un scaun, ies la aer. Nu am la usa clenti care sa se enerveze ca plec pana la toaleta... E clar si fara indoiala: nu m-as intoarce la a fi secretara la notariat :) Nu mai am varsta 👅
          Si ca un mic secret impartasit: vreti sa stiti ce fac atunci cand nu mai am energie? Imi pun astea:
si ii vizitez pe ei:
Pupici!

5 comentarii:

cristina spunea...

Aaaa, pai chiar ai o modalitate de a te relaxa extraordinara! Eu as sta numai cu ei :)

Laura spunea...

Sa vina zilele cu soaaaareee!

CCristinaC spunea...

Cristina, nu poti sta numai cu vitelusii... mai sunt si alte obligatii... :))))
Laura, cu siguranta vor veni si zile cu soare. In sat umbla o vorba care zice ca "nu a ramas nimeni cu iarna in urma":)))

Mihaela T. spunea...

Ce draguti sunt micutii ! :) Felicitari pentru asa o imagine !

CCristinaC spunea...

Multumesc frumos, Mihaela!