Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 7 ianuarie 2018

Prima saptamana

          Nu stiu cum fuse la voi prima săptămână din 2018, dar la mine fuse agitată rău de tot. Trecând peste faptul că aveam cerere de concediu pana la 8 ianuarie si m-am dus mai devreme la job (mai rar așa angajat, nu?) am avut dorința de a face tot dintr-o dată, dar chef de muncă... ioc... Nu va mirați că m-am dus mai devreme la serviciu ... S-a întâmplat sa imi strice unii planul de concediu, dar sănătoasă sa fiu eu, ca il repar mai prin vara 😂
In schimb, joi am plecat sa cumpărăm una... Si am venit acasa cu televizoare si robot de bucătărie. Odată cu noua relație, mi-a revenit si cheful de gătit. Clar, partenerul meu nu va muri de inanitie😂😂
          Problema este ca am avut impresia că mi-au dat piese pentru o navă spațială... Nici acum nu stiu bine ce se face cu fiecare... Drept urmare, azi am avut oaspeți dragi la masa si am pregatit totul cu ustensilele vechi ca io p-alea le stiu bine 😂😂😂 si mâncarea a iesit buna, date fiind laudele pe care le-am primit. Am făcut salata de macrou afumat cu maioneza, macrou prăjit cu mămăligă si sos de usturoi si... tiramisu cu ciocolată, după rețeta Jamilei. Ca bonus, partenerul meu a facut spaghete cu ton. Asa ca daca va lipsea inspiratia pentru un meniu, iat-o 😂😂😂
          Va pun o poza cu tiramisu, ca doar p-asta am apucat sa-l pozez.
          Sa aveti o săptămână frumoasa si sa auzim de bine!

3 comentarii:

anca spunea...

:)) arata intr un mare fel tiramisu ul tau:). N am incercat pana acum in forma rotunda care sa arate asa festiv si sigur nu poate muri nimeni de foame in preajma ta:)

CCristinaC spunea...

Anca, partenerul meu spune ca s-a ingrasat cinci kilograme, din cauza mancarii gatite de mine. Nu moare de inanitie, dar moare de obezitate :))))

corina spunea...

ce pofta mi-ai facut cu tiramisul asta! cred ca dau o fuga sa-mi iau ceva dulce.