Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 30 noiembrie 2016

Semne de carte

          Din categoria "ce face o femeie in concediu" dar si din "nevoia te invata", am facut semne de carte pentru doua domnisoare frumoase si cu drag de a invata. Ca materiale, am folosit agrafe din metal dar si colorate, diverse panglici, flori de fetru, nasturi si stikere, lipite cu silicon sau innodate :)
          Semnele au avut succes la fete si recunosc ca si mie imi plac. Imi voi face si eu, chiar si pentru la serviciu. Pot fi o pata de culoare :)

          
          Zi frumoasa sa aveti si "La multi ani" celor care poarta numele Sf. Andrei!