Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 3 ianuarie 2016

Decoratiuni din margele

          Am obiceiul ca, in fiecare an, sa cumpar o singura decoratiune pentru bradul de Craciun. Cum in acest an nu am ajuns la nici un targ de produse handmade iar ofertele din magazine nu m-au atras, mi-am facut singura decoratiuni, din margele. Bineinteles ca pot fi puse si ca altfel de decoratiune, nu doar pentru brad. :)
          Vi le arat si voua, chiar daca a trecut Craciunul. Mai bine mai tarziu decat niciodata :)))

          Pentru mine am pastrat doar doua, cate o bucata din fiecare model, iar restul au fost facute cadou, sa se bucure si altii de ideile mele :)

7 comentarii:

cristina spunea...

Sunt foarte frumoase, ingenioase chiar si mi-au adus aminte de brazii din copilarie, caci pe atunci aveam si noi niste decoratiuni asemanatoare.
Iti doresc sa ai un an bun, Cristina.

Ana-Maria spunea...

Imi plac mult!
Eu am facut cu Luana ornamentele de brad , am cumparat globuri din polistiren si le-am colorat si lipit pe ele tot felul de chestii....au iesit inedite! :)

CCristinaC spunea...

Cristina, intotdeauna ne intoarcem la copilarie :) Un an minunat sa ai si tu!

CCristinaC spunea...

Ana, mi-am tot zis ca o sa cumpar si eu globuri de polistiren, dar nu am mai reusit. An niste idei despre globuri imbracate in material textil...

Stanuta spunea...

Foarte frumoase si originale decoratiuni. Iti doresc un an bun si inspiratie la margelit, crosetat si alte handmade-uri!

elly spunea...

Super decoratiuni!


La multi ani!!!

CCristinaC spunea...

Stanuta, multumesc frumos!
Elly, la multi ani!