Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

duminică, 27 septembrie 2015

Dovada

          Dovada faptului ca imi revin e faptul ca am reînceput sa lucrez bijuuri :)
          Set alcătuit din colier, cercei și brațară, realizat din margele albe sfere de 4mm pe două rânduri, cristale briolete fațetate de 8mm, flori polimer și închizători toggle argintii.

          Este la vanzare aici

5 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Asta ma bucura! :)

cristina spunea...

e un set foarte frumos. sper sa-ti fi deschis apetitul pentru margelit, caci e o cale buna spre vindecare. spor!

Stanuta spunea...

Cum esti? Ne mai arati ce ai lucrat? Mie imi lipsesti, cred ca si altora. Te astept cu noutati!

Anonim spunea...

NU STIU CE S-A INTAMPLAT DAR EU DUC DORUL POSTARILOR DE PE BLOG .
SARBATORI FERICITE , MULTA SANATATE , PACE SI LINISTE SUFLETEASCA !
RODICA

Anonim spunea...

La multi ani, draga mea! mie tot mi-e dor de tine, de optimismul ce deborda pe blogul tau, de normalitatea si viata frumoasa ce-o promovai. Sper sa fii bine si viata sa-ti curga pe un fagas frumos!