Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

miercuri, 7 ianuarie 2015

Yarn Along

          Prima data am vazut genul acesta de postari la Irina. Dupa, am vazut ca initiativa a avut-o Ginny. Mi-a placut si, cum eu am tot timpul ceva fire insirate pe crosete/andrele, am zis ca e bine sa arat si altora, asa ca am preluat modelul. :)
          Ideea este sa aratam, in fiecare miercuri, ce lucram si ce citim. Acum, daca vom croseta la acelasi lucru sau citi aceeasi carte mai multe saptamani, nu o fi cu suparare. 
         Astazi am de prezentat o jacheta de primavara/toamna pe care o crosetez pentru mine. E inceputa in toamna, din fir lana cu acril, croseta nr.3 si sper sa o termin pana in primavara. Asa fac de obicei, lucrul pentru mine il las sa astepte. Am facut spatele si un piept. :)

          De citit, citesc "Iubirile croitoresei". E binevenita dupa Splendida cetate a celor 1000 de sori pe care am citit-o cu ochii in lacrimi si revoltata impotriva unor obiceiuri pe care le au alte popoare.
          Nu am niste poze faine, ca nah, nu am reusit sa fac mult visatul curs de fotografie, dar se intelege (cred) ce vreau sa arat :) Voi aveti ceva in lucru sau cititi ceva?

5 comentarii:

Ana spunea...

Interesanta culoarea jachetei.Cred ca culoarea este mai inchisa putin , decat in fotografie...Abia astept sa te vad cu ea , in poza , cand este gata. :)

Anonim spunea...

Ahh...
Ӏnteresant articolul!
http://picutex.ro

Also visit my website: fire de tricotat

CCristinaC spunea...

Ana, mai e de asteptat pana sa ajung sa imbrac jacheta. Saptamana asta nu m-am atins de ea. :)

Mihaela Dămăceanu spunea...

Eu cu tricotatul şi meşteritul sunt în plop, dar despre Splendida cetate am scris un kilometru de postare, aşa după cum merită cartea aceasta!
Mi-ar plăcea şi să tricotez odată...

CCristinaC spunea...

Mihaela, cartea de care vorbim m-a facut sa multumesc lui Dumnezeu ca m-am nascut aici.
De tricotat, nu e greu. Trebuie doar sa ai starea necesara :)