Translate

joi, 19 iunie 2014

Oameni si fapte

          Dupa ce am citit la Mixy pataniile ei cu furnizorii de utlitati mi-am amintit de propriile patanii cu furnizorul local de cablu tv si net.
         Luni dimineata am constatat ca nu am net. Seara fusese, peste noapte se oprise robinetul de net. Nu mi-am facut probleme, intrucat ma asteptam ca firma furnizoare sa inceapa programul si sa constate ca nu-i in regula. Am plecat la munca, m-am intors, si, curioasa, am deschis laptopul. Era net. La tv nu m-am uitat, pen' ca mie nu-mi trebuie. Daca nu merge, nu-i problema, insa, pe la 7 seara, cand mi-a ajuns sotul acasa, am constatat ca nu merge nici un program la tv. Lui ii trebuia. :)))  Si, dupa ce a frichinit toate televizoarele din casa, dupa ce a schimbat vreo patru mufe de retea (cred ca switch se cheama), a hotarit ca-i cazul sa sune. Eh, si ia de suna. Suna, suna, da' pe cine? :))) Avea sotul, la un moment dat, un numar de telefon al domnului X de la firma de cablu, domn, care se ocupa de lucrarile in teritoriu, numai ca, dintr-o greseala, al meu sot stersese numarul.  Gasesc numarul de la firma, sunam, si sunam, da' de raspuns nimeni. Ne aducem aminte ca mai exista si un domn Y, care, candva, se mai ocupa de deranjamente, acum nu, ca-i un fel de "sefut". Gasim numarul, sunam, da' domnul Y nu mai are acelasi numar. Si uite asa, gasim o cunostinta comuna cu domnul Y, sunam, cerem numarul lui Y si il sunam pe domnul Y sa ne dea numarul de telefon al domnului X. Ati inteles ceva? Daca nu, e ok, sunteti in grafic :))) 
          In sfirsit, il suna sotul pe domnul X, care, dupa ce afla problema, are o replica de genul "La ora asta ma suni" ? Heloooouuuuuuuuu!!!!!! Pai acum am venit de la munci, unde ma duc sa am cu ce sa-ti platesc abonamentul si, implicit, salariul tau. N-ar trebui sa aveti voi o echipa, doua, noua (pana mea) care sa se ocupe de deranajamente non stop?  In fine, dupa ceva discutii, vine X sa vada care-i problema si... vine direct cu scara. Nu in masina, ci chiar in scara blocului. Astia nu-si iau scara din masina nici cand e nevoie, nu-i ciudat ca a venit direct cu ea? Pai da, ca omul stia care-i problema :) 
         Va spusesem ca dimineata n-a fost net. Au reparat netul care avea problema in cutia cu mufe/fufe existenta la noi pe scara (se cheama cumva, da' nu stiu) si, cand au impins usa cutiei arhiplina, s-a rupt o mufa pe care au lasat-o asa. Nu-i asa ca nu intelegeti? Ei bine, nici noi. Pai daca s-a rupt mufa, cum pleci fara s-o repari? Atata minte de Dorel sa ai si sa-ti inchipui ca nu te va deranja nimeni pentru mufa rupta? Am avut ghinionul sa fie mufa noastra, da' a oricui ar fi fost, o lasi asa? Mi-e tare greu sa inteleg un asa comportament. Voi il intelegeti? Oare  ar fi bine sa notez orele in care nu am net sau cablu tv si sa mi le scada din abonament?

6 comentarii:

cristina spunea...

ar fi bine sa le notezi, sigur ca ar fi bine, dar nu ti le va scadea nimeni din nici un abonament, decat daca ii dai in judecata :))) (tu ar trebui sa stii cel mai bine)
asa merg toate in tara asta. nici sa ma mai enervez nu mai am putere.

dintimisoara spunea...

Fata draga , uelcom to za rial uorld! :))))))
Mai ti minte filmul ala cu Jim Carie "Baiatul de la cablu"? naspa film...io nu l-am inteles.
Deci,daca crezi ca te ajuta cu ceva , noi am stat o luna pentru rezolvarea unei probleme de cablu la un provider de net de aici...dpa care ne-am mutat la concurenta! :)))

adnana spunea...

Cristina, te rog si sper sa te superi pe mine, eu vad situatia cam asa ...
Greseala lor:
- sa stie ca incercand sa repare ceva, au stricat altceva si sa lase lucrul asa, neterminat fara sa mai faca nimic;
Greseala voastra:
- sa sunati pe cineva despre care stiti ca lucreaza la firma respectiva, pe un numar personal, la o ora destul de tarzie (probabil dupa 8), stiind ca nu au program non-stop cu publicul. TV-ul nu e o urgenta si oricat de justificata v-ar putea parea atitudinea ca "platiti, deci trebuie sa beneficiati de consultanta la orice ora", a fost si un mic abuz din partea voastra.

CCristinaC spunea...

Cristina, daca m-as uita mai mult la tv, poate as reusi sa contorizez, da' asa...
Nu am nici singe de procesoman :)))

CCristinaC spunea...

Ana, nasol la tine. Eu sunt constienta ca mai "pica" una, alta, si zau ca accept unele situatii, da' nu-mi place atitudinea cu "las' ca merge si asa" :))) Nah, perfectionista, sa nu fiu de deochi :)))

CCristinaC spunea...

Adnana, "cinevaul" de la firma respectiva are numarul de telefon pe canalul tv de la firma de cablu, la rubrica deranjamente. Ca am sunat din doi in doi, a fost pentru ca sotul stersese numarul din telefon si, la tv, pe canalul lor, nu ne puteam uita, ca nu mergea. :))) Ma umfla rasul cand ma gandesc, parca am fi fost in filmele cu prosti. :)))
Si da, cata vreme eu platesc abonamentul anticipat, iar ei abia asteapta sa intarzii o zi sa-mi poata intrerupe bransarea, da, am pretentia sa mearga non stop, pentru ca, una peste alta, eu le platesc salariul.
A, si nu te gandi ca a venit "cinevaul" degeaba :))) chiar daca a fost greseala lor. Obrazul subtire, cu cheltuiala se tine :)))