Despre mine

Fotografia mea
jud. Arges, Romania
Sint o persoana cu simtul umorului dar realista si pragmatica. Accept minciunile "nevinovate" dar nu si pe cele care pot provoca durere cuiva. Sint o fire pacifista si pot fi un prieten loial.

vineri, 10 mai 2013

Poze din gradină

Din gradina altora . Poze din gradina unor oameni pentru care îngrijirea fiecărei plăntuțe semnifică mai mult decât durerea de oase, umflătura de gleznă sau lipsa chefului de muncă. Oameni pentru care e o blasfemie să lași pământul neîngrijit, nemuncit și nerespectat.
Căpșuni, salată și spanac
 cartofi roșii și albi
 răsadnița cu roșii, ardei și vinete
 locul unde vor ajunge răsadurile
 ceapa pentru sămânță și mazărea
 ceapă și usturoi
 mure
 și livada
Să nu vă gândiți că în livadă, intre pomi, e pământul nemuncit. E pusă fasole alături  pepeni verzi și galbeni.
Weekend plăcut să aveți!

8 comentarii:

Maria spunea...

O gradina superba, de gospodar adevarat! Cristina, iti doresc din suflet sa ne pui poze si cu gradina ta, proprie si personala, cand o veni timpul! Sfarsit de saptamana cum iti place tie, draga mea!

MihaelaT spunea...

Când am văzut poza în panoul meu am crezut că te-ai mutat la casă şi aşa aşa o gradină. Foarte frumos! Bravo oamenilor harnici care ştiu să valorifice orice bucăţică de ţărână.

CCristinaC spunea...

Maria, multumesc! Sa dea Domnul sa am gradina mea. :)

CCristinaC spunea...

Mihaela, multumim! Cind am lucrat gradina socrilor, finii mei, proprietarii acestei gradini, mi-au fost model si m-au ajutat cu sfaturi.
Inca nu am gradina mea, dar suntem in tratative pentru gradina de la socrii. :) Doamne ajuta!

Anonim spunea...

Eu iti pumnii stransi pentru ca negocierile cu socrii sa aibe un rezultat pozitiv pentru tine si poate ca in toamna ne arati rezultatele muncii tale!
Frumoasa gradina finilor! Sa fie sanatosi si cu multa putere de munca!

CCristinaC spunea...

Ana, multumesc!
Eu sper ca macar la vara viitoare sa ma pot lauda cu gradina. Anul asta abia sa finalizam actele caci eu, Toma Necredinciosul, nu mai pun un fir de praz pina nu vad terenul cu acte pe numele sotului si al meu. :)))

David Octavian spunea...

Absolut superb.Ador oamenii astia si gradinile lor.cand merg cu masina undeva,imi rup gatul admirand diverse gradini ))
Mai bine sa fii Toma Necredinciosul,decat sa te trezesti cu o gramada de bani chetuiti,munca depusa,si fara gradina. Mult succes iti doresc.

CCristinaC spunea...

Multumesc, David Octavian!
Daca vrea Dumnezeu, va ajunge gradina si in acte. Deocamdata "negocierile" merg bine. :)